اپل tvOS 15.5 را منتشر کرد


امید دلیری 27 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل tvOS 15.5 را منتشر کرد. غول فناوری پنجمین به‌روزرسانی بزرگ برای سیستم‌عامل 15 tvOS را منتشر کرد. سیستم عاملی که در سپتامبر 2021 منتشر شد. نسخه ی جدید بیش از دو ماه پس از عرضه tvOS 15.4 منتشر شده است. به‌روزرسانی‌ای که پشتیبانی از شبکه‌های WiFi محصور را به همراه داشت. به روزرسانی جدید برای Apple TV HD و Apple TV 4K منتشر شده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به روزرسانی tvOS 15.5 به صورت خودکار نصب می شود. اما می توان آن را به صورت دستی از طریق بخش تنظیمات نصب کرد. وارد Settings و سپس System و بعد Software Update شوید. به این ترتیب می توانید به روزرسانی جدید را دریافت و نصب کنید. دارندگان Apple TV که به‌روزرسانی خودکار نرم‌افزار را فعال کرده‌اند، به‌طور خودکار به نسخه ی جدید ارتقا می‌یابند. به‌روزرسانی‌های tvOS اپل معمولاً در مقیاس کوچک‌تر هستند. در واقع به جای تغییرات ظاهری عمده، بر رفع اشکالات، به‌روزرسانی‌های عملکرد و تغییرات کوچک تمرکز دارند.

در ماه اکتبر، اپل tvOS 15.1 را منتشر کرد. نسخه ای که ویژگی SharePlay را در دسترس همه کاربران قرار داد. همچنین تعدادی محافظ صفحه نمایش – screensavers جدید اضافه کرد. اپل ویژگی SharePlay را در جریان رویداد WWDC 2021 معرفی کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد در هنگام تماس FaceTime، محتوای ویدیویی را با دیگران تماشا کنند.

هیچ ویژگی جدیدی در tvOS 15.5 در طول فرآیند نسخه های آزمایشی آن کشف نشد. بنابراین هنوز مشخص نیست که چه ویژگی جدیدی در این به‌روزرسانی گنجانده شده است. اپل اطلاعات دقیقی را برای به‌روزرسانی‌های tvOS خود ارائه نمی‌کند. اما این شرکت برخی از اطلاعات tvOS را از طریق سند پشتیبانی آن ارائه می‌کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*