مجموعه کنسرت‌های Apple Music Live با هری استایلز بازمی‌گردند


امید دلیری 28 اردیبهشت 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مجموعه کنسرت‌های Apple Music Live با هری استایلز بازمی‌گردند. این سری از کنسرت ها در تاریخ 20 ماه مه با اجرای زنده Harry Styles در نیویورک آغاز می شود. اپل معمولاً خدمات موسیقی خود را با رویدادهای زنده مثل کنسرت و مصاحبه های ویژه تبلیغ می کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سری جدید مجموعه کنسرت‌های Apple Music Live قرار است 20 ماه مه ساعت 21 EDT آغاز شود. این مجموعه با کنسرتی زنده از هری استایلز با اجرای آلبوم جدید خود “Harry’s House” آغاز می شود. اپل این سرویس را تلاشی برای فرصت دادن به نوازندگان برای اجرای روی صحنه و ارتباط با مخاطبان خود توصیف می کند. هر رویداد جدید بر روی یک هنرمند خاص متمرکز خواهد شد که اولین آنها هری استایلز است. در حال حاضر یک مصاحبه ویدیویی هفت قسمتی بین Zane Lowe و هری استایلز به عنوان بخشی از تبلیغ این سرویس در اپل موزیک در دسترس است.

جزئیات کمی در مورد نحوه نمایش مجموعه کنسرت‌های Apple Music Live پس از این کنسرت اولیه وجود دارد. احتمالاً اپل به طور منظم یک هنرمند جدید را با مصاحبه‌های برجسته‌تر و ویترین آلبوم‌های بیشتر به نمایش می کشد. البته اپل این سرویس را ابتدا در سال 2019 به عنوان یک مجموعه کنسرت در بریتانیا معرفی کرد. اما این سرویس به دلیل شیوع ویروس COVID-19 متوقف شد. بطور کلی اپل سابقه طولانی در رویدادهای موسیقی زنده دارد. از جشنواره iTunes تا جشنواره موسیقی اپل که اکنون متوقف شده است.

سرویس Apple Music Live برای مشترکین Apple Music در دسترس است. مشتریان می توانند با پرداخت 9.99 دلار در ماه به صورت فردی از این سرویس استفاده کنند. همچنین می توانند  از طریق هر سطح از خدمات اشتراک Apple One از خدمات Apple Music بهره مند شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*