اپل برنامه کامل خود برای رویداد WWDC 2022 را به اشتراک گذاشت


امید دلیری 4 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل برنامه کامل خود برای رویداد WWDC 2022 را به اشتراک گذاشت. غول فناوری برنامه ریزی کامل خود را برای رویداد ترکیبی توسعه دهندگان 2022 منتشر کرد. طبق این برنامه ، سخنرانی اصلی این رویداد برای تاریخ 6 ژوئن ، ساعت 10 صبح به وقت اقیانوس آرام برنامه ریزی شده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

از زمان شیوع ویروس COVID-19 ، رویدادهای توسعه دهندگان اپل بصورت کاملاً مجازی برگزار شدند. اما برخلاف رویدادهای اخیر ، در رویداد WWDC 2022 تعداد محدودی از توسعه‌دهندگان در محوطه دانشگاه حضور خواهند داشت. با این حال، سخنرانی اصلی همچنان فقط بصورت مجازی و آنلاین خواهد بود. دیگر برنامه کلیدی رویداد پیش رو ، وضعیت پلتفرم‌های اتحادیه – The State of the Union می باشد. این برنامه بر این موضوع تمرکز دارد که توسعه دهندگان بدانند چگونه از ابزارها و فناوری‌های جدیدی که در طول سخنرانی به نمایش گذاشته شده است، استفاده کنند. این برنامه برای دوشنبه ساعت 2 بعد از ظهر به وقت اقیانوس آرام (5 بعدازظهر شرقی) برنامه ریزی شده است. 

مراسم اهدای جوایز طراحی اپل نیز در تاریخ 6 ژوئن ساعت 5 بعدازظهر به وقت اقیانوس آرام (8 بعدازظهر شرقی) برگزار خواهد شد. اپل همچنین در طول هفته رویداد WWDC 2022، ویدیوهای رویداد را روزانه به اپلیکیشم و وبسایت توسعه دهندگان خود ارسال خواهد کرد. اپل می گوید بیش از 150 جلسه ویدیویی در طول هفته وجود خواهد داشت. شرکت‌کنندگان همچنین به مشاوره‌ها و جلسات آزمایشگاهی و همچنین فعالیت‌های دیگر در سالن‌های دیجیتال دسترسی خواهند داشت. توسعه‌دهندگان می‌توانند در بحث‌های فنی شرکت کنند، پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند و با افراد ارتباط برقرار کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*