اپلیکیشن Wallet اکنون از کارت حساب اپل در iOS 15.5 پشتیبانی می کند


امید دلیری 5 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Wallet اکنون از کارت حساب اپل در iOS 15.5 پشتیبانی می کند. به نظر می‌رسد اپل اخیراً اپلیکیشن کیف پول (Wallet) خود را به‌روزرسانی کرده است. غول فناوری با این به روزرسانی ، پشتیبانی از Apple Account Card را به کیف پول خود اضافه کرده است. ویژگی که جایگزین iTunes Pass سابق شده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

در ماه آوریل مشخص شد که iTunes Pass اپل احتمالاً به Apple Account Card «کارت حساب اپل» تغییر نام می‌دهد. این تغییر به عنوان گام منطقی بعدی برای دور شدن از برند iTunes تلقی شد. کارت حساب اپل مانند iTunes Pass عمل می کند و می توان از آن برای خرید اشتراک، موسیقی، فیلم، اپلیکیشن و محصولات اپل استفاده کرد. اکنون اپلیکیشن Wallet اکنون به کاربران اجازه می دهد کارت حساب اپل خود را اضافه کنند. کارتی که موجودی اعتبار مرتبط با Apple ID اپل را نشان می‌دهد. برای مثال، اگر یک گیفت کارت اپ استور دریافت کنید، کارت دریافتی به حساب کاربری اپل که قبلاً در اپل استور قابل مشاهده بود، اضافه می‌شود. از امروز موجودی حساب اپل نیز می تواند به کارت جدیدی در اپلیکیشن Wallet یا همان کیف پول اضافه شود.

برای افزودن کارت، وارد اپلیکیشن Wallet شوید و در قسمت Available Cards ، گزینه Add Apple Account را انتخاب کنید. تا زمانی که موجودی حساب اپل دارید، می‌توانید کارت را اضافه کنید. پس از افزودن، می‌توانید موجودی حساب اپل خود را مستقیماً از طریق اپلیکیشن کیف پول اپل مشاهده کنید. از این کارت می توانید برای خرید محصولات، برنامه‌ها، بازی‌ها و موسیقی اپل استفاده کنید. زمانی که در اپل استور هستید، این کارت مانند هر کارت دیگری در اپلیکیشن کیف پول کار می‌کند.

کارت حساب اپل (Apple Account Card) را می توان در آیفون های دارای iOS 15.5 یا بالاتر اضافه کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*