Ming-Chi Kuo می گوید نسل دوم ایرپاد پرو درگاه لایتنینگ را حفظ می کند


امید دلیری 5 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ming-Chi Kuo می گوید نسل دوم ایرپاد پرو درگاه لایتنینگ را حفظ می کند. تحلیلگر معروف اپل در جمع بندی گزارشات مبنی بر انتقال تولید اپل از چین، توییت جدیدی منتشر کرده است. او در توییت جدید خود نوشته است که انتظار دارد AirPods Pro 2 در ویتنام تولید انبوه شود و پورت لایتنینگ را حفظ کند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

ادعاهای جدید Ming-Chi Kuo در مورد نسل دوم ایرپاد پرو

Ming-Chi Kuo قبلاً گفته بود که اپل در آینده آیفون و همچنین لوازم جانبی خود را به سمت درگاه USB-C می برد. اما او اکنون پیش‌بینی می‌کند که این تغییر برای نسل دوم ایرپاد پرو رخ نخواهد داد. او در آخرین سری از توییت‌های خود پس از جمع‌بندی وضعیت و انتقال تولید اپل از چین و به ویتنام به این نتیجه رسیده است. او در توییت های خود نوشته :

برای شرکت‌های چینی Luxshare ICT و Goertek که مونتاژکنندگان AirPods هستند، راه‌اندازی تأسیسات در ویتنام به جای هند نیز می‌تواند خطرات ژئوپلیتیک بالقوه را کاهش دهد. من پیش بینی می کنم که کیس شارژ AirPods Pro 2 همچنان از درگاه لایتنینگ پشتیبانی می کند، نه USB-C.

بخشی از گفته های Ming-Chi Kuo شامل استناد به مقاله وال استریت ژورنال در مورد افزایش تولید اپل در خارج از چین است. Kuo معتقد است که این حرکت برای نسل دوم ایرپاد پرو به دلیل زنجیره تأمین نسبتاً پیچیده ، به علاوه زیرساخت و نیروی کار بهتر ویتنام امکان پذیر است. مشخص نیست که چه مقدار از گفته های Kuo بر اساس گزارشات زنجیره تأمین گزارش می می باشد. با این حال، او می گوید که تولید انبوه AirPods Pro 2 در ویتنام انجام می شود. با این حال این محصول ابتدا در چین ساخته خواهد شد. او در این رابطه نوشته :

معرفی و تولید اولیه ی AirPods Pro 2 هنوز در چین است. این یعنی ایجاد یک سایت کامل تولید غیر چینی کار آسانی نیست.

در حال حاضر، کیس شارژ AirPods Pro دارای درگاه لایتنینگ می باشد. با این حال، یکی از نسخه های کیس قابلیت شارژ بی سیم را دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*