ثبت علامت تجاری realityOS احتمال معرفی آن در رویداد 2022 WWDC را افزایش داد


امید دلیری 8 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ثبت علامت تجاری realityOS احتمال معرفی آن در رویداد 2022 WWDC را افزایش داد. همانطور که می دانید رویداد توسعه دهندگان 2022 اپل کمتر از یک هفته دیگر آغار می شود. ساعاتی پیش جزئیاتی مبنی بر ثبت یک علامت تجاری با نام سیستم عامل هدست AR/VR آینده اپل منتشر شد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

دو پرونده ثبت علامت تجاری جداگانه توسط Parker Ortolani در توییتر منتشر شده است. به نظر می رسد که هر دو پرونده ابتدا در 8 دسامبر 2021 ارسال شده بودند. جالب‌تر اینکه هر دو با مهلت‌های ثبت نام خارجی تا 8 ژوئن 2022 فهرست شده‌اند ، یعنی تنها دو روز پس از سخنرانی اصلی WWDC اپل. پرونده دیگری در وب سایت USPTO تاریخ مهلت ثبت نام خارجی را 9 ژوئن 2022 فهرست می کند. خود پرونده ها با علائم تجاری اپل برچسب یا علامت گذاری نشده اند. اما چندین نکته نشان می دهد که غول فناوری کوپرتینویی مالک آنها می باشد.

این پرونده ها برای شرکتی به نام “Realityo Systems LLC” هستند. به گفته Parker Ortolani ، مکان شرکتی که توسط این شرکت استفاده شده ، همان آدرسی است که اپل در سال های گذشته برای نگه داشتن نام های macOS استفاده کرده است. علامت تجاری realityOS به طور تصادفی توسط اپل در گزارش های به روزرسانی اپ استور در اوایل سال جاری مورد اشاره قرار گرفت و وجود آن را تا حدی تأیید کرد.

rOS مخفف realityOS، اولین بار توسط وبسایت Bloomberg در سال 2017 با کد داخلی “Oak” گزارش شد. طبق گزارش بلومبرگ، realityOS ابتدا بر روی یک هدست واقعیت افزوده اجرا خواهد شد. هدستی که اپل قصد دارد امسال یا اوایل سال آینده معرفی کند. هیئت مدیره اپل اخیراً پیش نمایش هدست واقعیت ترکیبی این شرکت را مشاهده کردند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*