براساس شایعه ای جدید نمایشگر آیفون 14 پرو دارای حالت همیشه روشن خواهد بود


امید دلیری 9 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

براساس شایعه ای جدید نمایشگر آیفون 14 پرو دارای حالت همیشه روشن خواهد بود. Mark Gurman گزارش داده است که آیفون 14 پرو و پرو مکس ممکن است دارای حالت همیشه روشن برای صفحه قفل (Lock Screen) باشند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Mark Gurman جدیدترین خبرنامه Power On خود در وبسایت Bloomberg را منتشر کرده است. او برخی از تغییراتی را که قرار است در iOS 16، iPadOS 16، watchOS 9، tvOS 16 و macOS 13 در رویداد توسعه دهندگان اپل (WWDC) در سال جاری رخ دهد، تشریح کرده است. از جمله قابلیت‌های جدیدی که برای iOS 16 شایعه شده است، یک صفحه قفل (Lock Screen) پیشرفته با والپیپرهایی که قابلیت‌های ویجت مانند دارند می باشد. این Lock Screen پیشرفته زمینه را برای ویژگی های دیگر از جمله حالت همیشه روشن فراهم می کند.

سال گذشته شایعه شده بود که مدل‌های پرو آیفون 13 محهز به نمایشگر همیشه روشن هستند. اما ظاهراً این ویژگی قبل از راه‌اندازی این آیفون ها در سپتامبر 2021 کنار گذاشته شد. Mark Gurman ادعا می‌کند که اپل کار بر روی حالت همیشه روشن را ادامه داده است. این ویژگی اکنون برای آیفون 14 پرو و پرو مکس در حال توسعه است. ویژگی که اطلاعات قابل مشاهده سریع – مشابه اپل واچ های جدید را ارائه می دهد.

آیفون 13 پرو و پرو مکس اولین آیفون‌هایی بودند که با نمایشگرهای 120 هرتزی ProMotion عرضه شدند. نمایشگرهای ProMotion فعلی آیفون به نرخ تازه سازی صفحه بین 10 تا 120 هرتز محدود شده اند. Ross Young تحلیلگر صفحه نمایش اخیراً گفته بود که انتظار دارد نمایشگرهای ProMotion مورد استفاده در آیفون 14 پرو و پرو مکس بتوانند به پایین 1 هرتز برسند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*