مک بوک ایر جدید مجهز به تراشه M2 یکی از محتمل ترین محصولات برای رونمایی در 2022 WWDC می باشد


امید دلیری 9 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مک بوک ایر جدید مجهز به تراشه M2 یکی از محتمل ترین محصولات برای رونمایی در 2022 WWDC می باشد. غول فناوری ممکن است یک مک بوک ایر به روز شده را در رویداد توسعه دهندگان 2022 معرفی کند. مک بوکی که می تواند به عنوان بخشی از راه اندازی نسل دوم تراشه های اپل سیلیکون یعنی M2 باشد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

شایعه شده است که اپل به عرضه نسل بعدی تراشه‌های سیلیکونی خود نزدیک است. به عبارتی دیگر ، تراشه M2 احتمالاً در WWDC 2022 رونمایی خواهد شد. Mark Gurman در جدیدترین خبرنامه Power On خود در وبسایت Bloomberg به این موضوع اشاره کرده است. او ادعا کرده است که هرگونه رونمایی سخت افزاری در WWDC امسال احتمالاً در سمت مک خواهد بود. او همچنین ادعا کرده که اپل قصد دارد مک بوک ایر جدید خود را با تراشه های M2 در این رویداد معرفی کند.

به نظر می رسید بحران ناشی از قرنطینه های COVID-19 ، برنامه ریزی زنجیره تأمین اپل در چین را به خطر می اندازد. با این حال، Mark Gurman می‌گوید که توسعه‌دهندگان متوجه شده‌اند که کارمندان اپل از نسل جدید مک‌بوک ایر استفاده می‌کنند. این امر احتمالاً برای آزمایش این محصول جدید پیش از رونمایی آن می باشد. فرضیه معرفی مک بوک ایر جدید توسط اپل ، چندین بار مطرح شده است. چرا که مک بوک ایر به عنوان یکی از اولین محصولات M1 معرفی شده بود. بنابراین دور از ذهن نیست که این محصول یکی از بزرگترین نامزدهای اپل برای به روزرسانی باشد.

بر اساس شایعات ، نسل جدید مک بوک ایر می تواند ظاهری جدید داشته باشد که آن را با مک بوک پرو 14 اینچی مطابقت می دهد. این ظاهر جدید می تواند شامل صفحه نمایش با ناچ،  دوربین 1080p، گزینه های رنگی متعدد و تغییر بدنه باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*