Ming-Chi Kuo می گوید بعید به نظر می رسد اپل هدست VR/AR خود را در 2022 WWDC معرفی کند


امید دلیری 10 خرداد 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ming-Chi Kuo می گوید بعید به نظر می رسد اپل هدست VR/AR خود را در 2022 WWDC معرفی کند. به گفته این تحلیلگر معروف اپل، بعید است اپل هدست واقعیت ترکیبی یا سیستم عامل جدید AR/VR خود را در رویداد هفته آینده معرفی کند. چرا که این محصول با مرحله تولید انبوه هنوز کمی فاصله دارد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Ming-Chi Kuo در توییت جدید خود گفته است که انتظار دارد هدست VR/AR اپل در سال 2023 عرضه شود. چرا که رونمایی زودهنگام آن باعث می‌شود رقبای اپل شروع به کپی‌برداری کنند. به دنبال آن ، محصولات رقیب را قبل از عرضه هدست اپل عرضه کنند. افکار Kuo منعکس کننده جدیدترین گزارش Mark Gurman (از وبسایت Bloomberg) می باشد. از طرف دیگر، اخیراً نشانه‌های سیستم عامل realityOS برای اولین بار در منبع کد اپل مشاهده شد. سیستم‌عاملی که مدت‌هاست شایعه شده بر روی هدست واقعیت ترکیبی اپل اجرا می‌شود. به این ترتیب شایعاتی مبنی بر اینکه اپل هدست VR/AR خود را زودتر معرفی می کند منتشر شد. 

علاوه بر این ، اخیراً یک علامت تجاری برای realityOS با مهلت ثبت نام خارجی در 8 ژوئن 2022 ظاهر شد. با این حال، Mark Gurman از آن زمان گفته است که مهلت های تاریخ ثبت علامت تجاری در واقع یک الزام قانونی است. درواقع نزدیک بودن تاریخ آنها به تاریخ رویداد WWDC به احتمال زیاد تصادفی است. Gurman قبلاً گزارش داده بود که عرضه هدست VR/AR اپل به دلیل مشکلات زیاد احتمالاً تا سال 2023 به تعویق خواهد افتاد. مشکلاتی از جمله گرم شدن بیش از حد تراشه همتراز با M1 Pro و همچنین چالش های دوربین و نرم افزار.

بنابراین Ming-Chi Kuo معتقد است که هدست VR/AR اپل به احتمال زیاد در سال 2023 معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*