اپل کابل شارژ MagSafe 3 را در رنگ های جدید منتشر کرد


امید دلیری 18 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل کابل شارژ MagSafe 3 را در رنگ های جدید منتشر کرد. غول فناوری امروز این کابل را برای خرید جداگانه در سه رنگ جدید مطابق با مک بوک ایر منتشر کرد. سه رنگ جدید شامل  خاکستری (خاکستری فضایی) ، آبی (نیمه شب) و طلایی (نور ستاره ای) می باشند و با قیمت 49 دلار در دسترس قرار دارند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

رنگ های جدید کابل شارژ MagSafe 3

پیش از این ، کابل شارژ MagSafe 3 فقط در رنگ نقره ای تولید و فروخته می شد. البته اپل در جعبه مک‌بوک ایر جدید ، یک کابل شارژ همرنگ را قرار داده است. اما اکنون رنگ های جدید این کابل به‌صورت جداگانه در فروشگاه آنلاین اپل در دسترس قرار گرفته اند. کاربرانی که می‌خواهند یک کابل اضافی داشته باشند یا کابل قبلی خود را تعویض کنند ، اکنون می توانند رنگ های دیگری علاوه بر نقره ای انتخاب کنند.

کابل شارژ MagSafe 3 با مدل‌های 14 و 16 اینچی مک‌بوک پرو که سال گذشته عرضه شدند نیز سازگار است. در واقع افرادی که مک بوک پرو جدید با رنگ خاکستری فضایی خریداری کرده‌اند، بالاخره می‌توانند یک کابل شارژ همرنگ مک بوک خود داشته باشند. زیرا اپل به‌طور عجیبی یک کابل شارژ نقره‌ای در جعبه مک بوک پرو خاکستری فضایی قرار داده است.

فناوری MagSafe به کابل اجازه می دهد تا به صورت مغناطیسی به مک بوک متصل شود. اگر دست و پای کابر به کابل گیر کند یا کسی روی آن بیفتد، مک بوک نمی افتد یا جا به جا نمی شود. چرا که کابل مغناطیسی به راحتی جدا می شود. طول این کابل دو متر است و دارای طراحی بافته شده برای دوام بیشتر است.

در حال حاضر ، مک بوک ایر جدید قبل از عرضه در 15 جولای برای سفارش در دسترس است. این مک بوک ایر از تراشه جدید اپل M2 استفاده می کند و با صفحه نمایش 13.6 اینچی کمی بزرگتر، ناچ و لبه های صاف تر طراحی شده است. قیمت این محصول از 1199 دلار شروع می شود. نسل قبلی مک بوک ایر نیز با تراشه M1 با قیمت 999 دلار در دسترس است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*