براساس گزارشی جدید ، اولین هدست واقعیت افزوده اپل در سال 2023 عرضه می شود


امید دلیری 25 تیر 1401 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

براساس گزارشی جدید ، اولین هدست واقعیت افزوده اپل در سال 2023 عرضه می شود. گزارش جدیدی ادعا می کند که اپل در اوایل سال 2023 یک هدست AR و نسخه بهبودیافته آن را در سال 2024 عرضه خواهد کرد. اما مشخص نیست که این گزارش دقیقاً به چه چیزی اشاره دارد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

گزارش جدید زنجیره تأمین به جزئیات مربوط به هدست AR اپل اشاره کرده است. این گزارش ادعا می کند که اولین هدست واقعیت افزوده اپل بر روی بازی و آزمایش متاورس تمرکز خواهد کرد. به این ترتیب اپل می تواند در مدت کوتاهی پس از نسل اول ، نسل دوم را تولید کند. ظاهراً جدول زمانی عرضه این محصول فشرده است و یک سال پس از نسل اول ، نسل دوم عرضه خواهد شد. علاوه بر این گفته می شود که نسل دوم عملکردهای تماس را اضافه می کند و سبک تر از نسل اولیه می باشد. گفته می شود حجم تولید کم است.

همچنین گفته می شود این هدست مجهز به صفحه نمایش OLEDoS ساخته سونی و ال جی می باشد. این شکل خاص از نمایشگر دارای یک صفحه نمایش OLED است که به جای مجموعه‌های مجزا برای کاهش وزن و ضخامت، روی ویفر سیلیکونی اعمال می‌شود. مشخص نیست که آیا منبع این گزارش اصلی است یا ترکیبی از سایر گزارش‌های اخیر. چندی پیش شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه اپل هدست AR خود را در جریان کنفرانس WWDC 2022 معرفی خواهد کرد. اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

در ماه مه، گزارشی حاکی از آن بود که هدست واقعیت ترکیبی اپل به مرحله پیشرفته توسعه رسیده است. همچنین گفته شد که این محصول به طور بالقوه برای عرضه تا سال 2023 آماده می شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*