تمرکز اپل روی حاشیه‌های نمایشگر آیفون ۱۵ پرو!


فاطمه شاعری 16 مرداد 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل با انتشار آیفون ۱۵ پرو، تمرکز خود را بر کاهش حاشیه‌های نمایشگر گذاشته است. از زمان معرفی آیفون X تاکنون، این شرکت به‌آرامی طراحی نمایشگر آیفون را بهبود داده و بریدگی‌های آن را کاهش داده است. آیفون ۱۵ پرو با حاشیه‌های نازک‌تر نسبت به مدل‌های قبلی از زیبایی بیشتری برخوردار خواهد بود.

به گزارش‌ها و تصاویر شماتیک، این شرکت قصد دارد حاشیه‌های آیفون ۱۵ پرو را در حدود ۳۰ درصد نسبت به نسل قبلی آیفون‌ها کاهش دهد. این تغییرات به‌ویژه بر طراحی و زیبایی این دستگاه تأثیر مثبتی خواهد داشت.

با استفاده از فناوری LIPO…

این شرکت قادر به کاهش ضخامت حاشیه‌های نمایشگر آیفون ۱۵ پرو خواهد بود. این فناوری قبلاً در اپل واچ ۷ مورد استفاده قرار گرفته. و به وجود حاشیه‌های بسیار باریک‌تر از نسل قبلی این ساعت هوشمند کمک کرده است.

این شرکت همچنان از داینامیک آیلند در آیفون ۱۵ پرو استفاده می‌کند. که این ویژگی در بالای صفحه‌نمایش این گوشی حضور خواهد داشت و تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد.

تغییرات باریک‌تر شدن حاشیه‌های نمایشگر و اضافه شدن داینامیک آیلند به آیفون ۱۵ پرو، احتمالاً باعث جذاب‌تر شدن و جلب توجه کاربران خواهد شد و می‌تواند به موفقیت این محصول در بازار کمک کند.

منتظر خبر های به روز ما در مجله سیبو باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*