تاریخ رونمایی آیفون ۱۵ ؟…


فاطمه شاعری 26 مرداد 1402 دقیقه مطالعه
iOS 14

نزدیکی رونمایی از نسل جدید آیفون از طریق افزودن شماره مدل به دیتابیس رگولاتوری هند نشان داده می‌شود. گزارش‌های خبرگزاری مای‌اسمارت‌پرایس اشاره دارند که شماره مدل جدید A3094 احتمالاً مربوط به مدل‌های آیفون ۱۵ خواهد بود. در صورت تایید این اطلاعات، رونمایی رسمی از آیفون ۱۵ در تاریخ ۲۲ شهریور انجام خواهد شد.

برای نسل گذشته…

در نزدیکی رونمایی رسمی آیفون ۱۴، شماره مدل A2882 به دیتابیس دفتر استانداردهای هند افزوده شده بود. پس از انتشار آیفون ۱۴، مشخص شد که این شماره مدل مرتبط با مدل‌های خارجی این گوشی بوده است. اما در مورد شماره مدل جدید A3094، هیچ ارتباطی با مدل‌های فعلی آیفون‌ها ندارد. در حال حاضر، آیفون‌های موجود از شماره‌های مدل A2649، A2881، A2884، A2883 و A2882 استفاده می‌کنند.

آیفون ۱۵

اگر این الگو ادامه داشته باشد، احتمالاً شماره مدل A3094 مرتبط با مدل‌های آیفون ۱۵ خواهد بود. افزایش عدد در شماره مدل با رونمایی از نسل جدید گوشی‌ها معمولاً رخ می‌دهد. اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، این بار برای نخستین بار اطلاعات محکمی از رونمایی نسل جدید آیفون‌ها قبل از اعلام رسمی به دست آمده است.

همچنین، گزارش‌هایی از بلومبرگ نیز اعلام کرده‌اند که اپل با شروع تولید گوشی‌های آیفون ۱۵ در هند، برای نخستین بار تولید خود را در یک کشور غیر از چین آغاز کرده است. به نظر می‌رسد که دستگاه ثبت شده در دیتابیس (A3094) همان گوشی آیفون ۱۵ می‌باشد که از هند تولید می‌شود.

از ثبت شدن یک گوشی در دیتابیس نهادهای رسمی معمولاً به معنای نزدیکی به زمان رونمایی آن است. با توجه به اطلاعات افشاگران، اپل احتمالاً آیفون ۱۵ را در تاریخ ۲۲ شهریور معرفی خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که با انتشار نسل جدید، قیمت آیفون‌ها نیز افزایش یابد؛ این افزایش قیمت ناشی از استفاده از پردازنده‌های قوی‌تر و استفاده از مواد با کیفیت‌تر برای ساخت بدنه‌هاست.

اخبار دیگر ما را در مجله سیبو دنبال کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*