آیا اپل توان شارژر آیفون جدید خود را به ۳۵ وات ارتقا خواهد داد؟…


فاطمه شاعری 28 مرداد 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

به گزارش منابع آگاه، در نسل جدید آیفون احتمالاً توان شارژر خود را به ۳۵ وات ارتقا خواهد یافت. اما این تغییر ممکن است تنها در مدل‌های پرو و پرو مکس اعمال شود. انتظار می‌رود آیفون ۱۵ در عرض چند هفته آینده معرفی شود. یکی از تغییرات بزرگ انتظاری در این مدل‌ها، استفاده از درگاه USB-C به جای لایتنینگ است. منابع آگاه پیش‌بینی می‌کنند که مدل‌های پرو نیز سرعت شارژ بیشتری داشته باشند و این تغییرات اکنون تایید شده است.

به گفته خبرگزاری 9to5Mac که به منابع آگاه اشاره کرده، توان شارژ آیفون ۱۵ به حداکثر ۳۵ وات افزایش پیدا خواهد کرد، اما این تغییر ممکن است تنها برای آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس اعمال شود. در حال حاضر، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس با توان ۲۷ وات شارژ می‌شوند، اما توان شارژ آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس به ۲۰ وات محدود است. شارژ کامل آیفون ۱۴ پرو مکس با آداپتور ۲۷ وات تقریباً دو ساعت طول می‌کشد.

شارژر 15

شایعه می‌شود که…

اپل در سال گذشته شارژر ۳۵ وات جدیدی با دو درگاه USB-C معرفی کرده باشد که می‌تواند تمامی آیفون‌های فعلی را با بالاترین سرعت شارژ کند. اگر این شایعات درست باشند، آیفون ۱۵ نیز از همین آداپتور استفاده کند. اپل همچنین آداپتور ۳۰ وات با دو درگاه نیز عرضه کرده که اصلاح شده برای مک بوک ایر است، اما با آیفون و آیپد نیز سازگار است.

گوشی گلکسی S23 اولترا از سرعت شارژ ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. و کمتر از یک ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز دارد. در مقابل، توان ۳۵ وات در آیفون ۱۵ پرو مکس باعث می‌شود که زمان شارژ طولانی‌تر از گلکسی S23 اولترا و کوتاه‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس باشد.

قبل از اینکه آیفون ۱۵ را معرفی شود…

احتمالاً اپل اعلام کند که توان شارژ بیشتری تنها با استفاده از کابل‌های رسمی به‌دست می‌آید. معمولاً اپل در مراسم رسمی خود مشخصات تکنیکی و جزئیات فنی محصولات خود را اعلام می‌کند. منتظر اخبار مجله سیبو باشید تا ما در تاریخ معرفی آیفون ۱۵ اطلاعات دقیق‌تری را برایتان ارائه دهیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*