با یک اپلیکیشن جدید، آیفون‌ها به پیام‌رسانی RCS دسترسی پیدا کردند…!


فاطمه شاعری 30 مرداد 1402 دقیقه مطالعه
iOS 14

بیپر (Beeper)، یک اپلیکیشن است که تمامی سرویس‌های پیام‌رسان را در یک محیط مشترک ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن اکنون از استاندارد RCS در سرویس Google Messages پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب، کاربران آیفون نیز قادر به استفاده از RCS در این اپلیکیشن می‌باشند.

RCS یا Rich Communication Services نسخه مدرن‌تری از پیامک است که قابلیت‌هایی مانند رمزنگاری سرتاسری و نشانگر تایپ را فراهم می‌کند. همچنین، به کاربران اجازه می‌دهد ببینند آیا پیام توسط طرف مقابل خوانده شده یا نه. این استاندارد به طور گسترده در اکوسیستم اندروید استفاده می‌شود، اما اپل همچنان به پیاده‌سازی آن در آیفون مقاومت کرده است.

1

اپلیکیشن آی‌مسیج در گوشی‌های آیفون تمامی قابلیت‌های ذکرشده در RCS را ارائه می‌دهد، اما تنها زمانی که هر دو طرف از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند. اگر با یک کاربر آندرویدی چت کنید، برخی از قابلیت‌های مانند ریپلای پیام به درستی کار نخواهد کرد. این محدودیت‌ها در نسخه جدید اپلیکیشن بیپر تلاش شده است تا تغییر کند.

برای استفاده از اپلیکیشن گوگل مسیجز با پشتیبانی از RCS در آیفون، ابتدا باید اپلیکیشن Beeper را دانلود کنید. با این نرم‌افزار، کاربران قادر به استفاده از قابلیت‌های RCS در آیفون خواهند بود. به‌طور کلی، توسعه‌دهندگان Beeper بهبودهایی را برای پشتیبانی از این استاندارد در آیفون ارائه داده‌اند.

در حال حاضر…

نرم‌افزار Beeper همچنان با برخی مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کند. به‌عنوان مثال، تصاویر پروفایل نمایش داده نمی‌شوند و تاریخچه پیام‌ها به درستی همگام‌سازی نمی‌شود. همچنین، قابلیت‌هایی مانند تیکِ خوانده‌شدن پیام در گروه‌ها و نشانگرهای تایپ نیز به درستی کار نمی‌کنند.

برای استفاده از پیام‌رسانی با استفاده از RCS در اپلیکیشن Beeper در آیفون، نرم‌افزار Beeper Desktop 3.70.17 را دانلود کنید و به مسیر Settings > Chat Networks > Google Messages بروید. حتماً به‌خاطر داشته باشید که برای دسترسی به این قابلیت‌ها باید در فهرست انتظار قرار بگیرید.

حتما نظران خود را درباره خبر های سیبو با ما درمیان بگذارید.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*