تفاوت آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس با نسل قبل…؟!


فاطمه شاعری 1 شهریور 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

در پی نزدیک شدن به تاریخ برگزاری کنفرانس جدید اپل، می‌خواهیم یک نگاه کلی به تغییراتی که در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس نسبت به نسل قبلی یعنی آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس ایجاد شده‌اند، بیندازیم.

در کمتر از یک ماه، اپل قرار است آیفون (یا همان آیفون ۱۵ الترا) را در کنار دو مدل دیگر رونمایی کند. افشاگران به ادعا می‌کنند که نسل آیفون‌های پرو ۲۰۲۳ بیش از بیست تغییر مهم نسبت به نسل آیفون‌های پرو ۲۰۲۲ خواهند داشت.

1

بعد از یک سال شایعات و اخبار انتظاری، نزدیک به تمام اطلاعات مرتبط با آیفون‌های جدید اپل به نام‌های آیفون های ۱۵ پرو و آیفون های ۱۵ پرو مکس را می‌دانیم. خبرگزاری مک‌رومرز یک جدول از تغییرات محتمل بر اساس شایعات تهیه کرده است. تا شما را با تمامی تغییراتی که در آیفون‌های ۱۵ پرو و پرو مکس به انتظار می‌رود، آشنا کند.

یکی از تغییرات اصلی که در آیفون‌های نسل جدید به چشم می‌خورد…

وداع با درگاه لایتنینگ و استفاده از درگاه USB-C است. اپل به مدت طولانی مخالفتی با این تغییر داشته، اما بالاخره به دلیل فشارات اتحادیه اروپا مجبور شده است که از درگاه USB-C استفاده کند.

آیفون‌های ۱۵ پرو و پرو مکس از فریمی تیتانیومی بهره خواهند برد. این فریم نسبت به فریم آلومینیومی نسل قبلی، مقاومت بیشتری دارد و در عین حال وزن کمتری دارد. این تغییر باعث می‌شود هزینه تهیه آیفون‌های پرو افزایش یابد. از این رو، قابلیت افزایش قیمت در آیفون‌های ۱۵ پرو و پرو مکس وجود دارد. و ممکن است آیفون‌های ۱۵ و ۱۵ پلاس نیز با قیمت‌های بالاتری عرضه شوند.

احتمالاً در هفته‌های آینده، اپل دعوت‌نامه مراسم جدید خود را به رسانه‌ها ارسال خواهد کرد. بر اساس شایعات، انتظار می‌رود مراسم رونمایی از

آیفون‌های ۱۵ پرو در تاریخ ۲۲ شهریور برگزار شود.

منتظر اخبار جدید اپل در مجله سیبو باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*