تاریخ رونمایی آیفون ۱۵ افشا شد…!


فاطمه شاعری 4 شهریور 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

یک مخاطب با تایید ادعاهای مارک گرمن اظهار داشته که ظاهراً آیفون‌های جدید اپل در تاریخ ۲۱ شهریور رونمایی خواهند شد. شرکت اپل به مدت طولانی طی سال‌ها عموماً در اواسط ماه شهریور به معرفی آیفون‌های جدید پرداخته است. و به نظر می‌رسد که امسال نیز این سنت را رعایت خواهد کرد. از زمان کمتری تا رونمایی از آیفون ۱۵ باقی مانده است و در این مدت، شایعات مربوط به این گوشی به اوج خود رسیده‌اند.

شرکت اپل همچنان دعوت‌نامه‌ای برای رویداد جدید ارسال نکرده است. اما به نظر می‌رسد که دعوت‌نامه ممکن است در هفته‌های پیشرو ارسال شود. مارک گرمن، یک افشاگر مطرح، اظهار داشته بود که احتمالاً آیفون‌های جدید در تاریخ ۲۱ یا ۲۲ شهریور رونمایی خواهند شد.

یک افشاگر دیگر نیز از شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به تاریخ ۲۱ شهریور به عنوان تاریخ ممکن برای رونمایی از آیفون ۱۵ اشاره کرده است. او با انتشار دو اسکرین‌شات، ادعا می‌کند که اپل ممکن است در این تاریخ آیفون‌های جدید خود را معرفی کند.

1

یکی از تغییرات مهم در آیفون ۱۵ استفاده از درگاه USB-C است که می‌تواند. به معنای وداع با درگاه منسوخ لایتنینگ باشد. آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس همچنین از فریم تیتانیومی و پردازنده‌های سه نانومتری بهره خواهند برد.

اخبار موجود نشان می‌دهد که قیمت آیفون ۱۵ هنوز اعلام نشده است. اما برخی منابع به افزایش قیمت در نسل جدید اشاره دارند. ممکن است آیفون‌های پرو با افزایش ۱۰۰ دلاری در مقایسه با نسل قبلی، به بازار عرضه شوند. مهم است به یاد داشت که در سال گذشته، اپل قیمت آیفون‌ها را در بازارهای جهانی افزایش داده بود.

منتظر اخبار دیگر اپل در مجله سیبو باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*