آیفون ۱۵ پرو طلایی حذف شد…؟!


فاطمه شاعری 6 شهریور 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

به نظر می‌رسد که اپل در سال جاری برای مدل‌های پرو آیفون، به جای رنگ‌های طلایی و ارغوانی، از رنگ‌های خاکستری تایتان و آبی تیره استفاده خواهد کرد.

با احتمال زیاد، اپل در اواخر ماه سپتامبر، یک کنفرانس مطبوعاتی جدید را برگزار کرده. و آیفون ۱۵ را معرفی خواهد کرد. تمامی چهار مدل آیفون ۱۵ از درگاه USB-C و داینامیک آیلند (یک نوع حفره کوچک) برای نمایشگر برخوردار خواهند بود. مدل‌های پرو نیز به جای فریم از جنس فولاد ضدزنگ، از فریم تیتانیومی استفاده خواهند کرد.

1

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از آیفون‌های جدید، منابع 9to5Mac در یک گزارش ویژه اعلام کرده‌اند. که اپل این بار در مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از رنگ طلایی خداحافظی خواهد کرد. جایگزینی برای این رنگ به نام “خاکستری تایتان” (Titan Gray) می‌باشد. که اپل تصمیم دارد از آن در طراحی آیفون‌های پرو استفاده کند. همچنین، به‌جای رنگ ارغوانی، اپل قصد دارد از رنگ آبی تیره بهره ببرد. رنگ خاکستری تایتان از نقره‌ای و سفید تیره‌تر است و از رنگ‌های مشکی فضایی یا گرافیتی روشن‌تر به‌نظر می‌رسد.

بر اساس شایعات…

مدل‌های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس در رنگ‌های مشکی، سبز، آبی، زرد و صورتی به بازار عرضه خواهند شد. علاوه بر این، قیمت آیفون ۱۵ ممکن است در خارج از ایالات متحده افزایش یابد، که برخی منابع به افزایش قیمت مدل‌های جدید آیفون در ایالات متحده نیز اشاره کرده‌اند.

منتظر اخیار دیگر اپل در مجله سیبو باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*