راه‌اندازی وب‌سایت جدید Apps by Apple، برای تبلیغ اپ های خود…!


فاطمه شاعری 12 شهریور 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل به تازگی یک صفحه جدید با عنوان “Apps by Apple” (برنامه‌ها توسط اپل) در وب‌سایت خود ایجاد کرده است. که به‌منظور تبلیغ برنامه‌های مختلف برای دستگاه‌های آیفون، آیپد، اپل واچ، مک، و Apple TV طراحی شده است. این صفحه به برنامه‌های کلیدی اپل مانند Messages و Reminders تاکید دارد و تیزرهایی در مورد ویژگی‌های جدید iOS 17 و موارد دیگر را نیز شامل می‌شود.

صفحه جدید وب‌سایت اپل برنامه‌های اپل را بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم‌بندی کرده است.

1

دسته‌بندی اول به برنامه‌های “ارتباطی” (Communication) اختصاص دارد که شامل برنامه‌هایی مانند FaceTime و Messages است که کاربران را به دیگران متصل می‌کنند. دسته‌بندی دوم برنامه‌های “خلاقیت” (Creativity) است. که شامل مواردی مثل Photos و Final Cut Pro می‌شود. و به گفته اپل، برای افراد حرفه‌ای و خلاق طراحی شده‌اند.

سایر دسته‌بندی‌های وب‌سایت اپل همراه با توضیحات و برنامه‌های مرتبط عبارتند از:

– Productivity: “تمام چیزهایی که برای ساخت آثار هنری نیاز دارید” مانند Notes و Freeform.
– Exploration: “جهان را کشف کرده و به‌راحتی در آن جهت‌یابی کنید” مانند Maps و Weather.
– Entertainment and Home: “راه‌های فوق‌العاده‌ای برای تماشا، خواندن، گوش‌دادن و آرامش” مانند Apple TV و Apple News.
– Health and Fitness: “سلامتی برای ذهن و بدن شما” مانند Apple Health و Fitness.

همچنین، در ادامه وب‌سایت دسته‌بندی دیگری به نام “ویژگی‌ها” (Features) وجود دارد که برنامه‌های “داخلی و کاربرپسند” اپل مانند Siri و iCloud را شامل می‌شود.

صفحه به‌طور پیش‌فرض برنامه‌های اپل برای تمام پلتفرم‌ها نمایش داده می‌شود. اما از بالای صفحه می‌توانید گزینه‌های مرتبط با دستگاه‌های مختلف اپل مانند مک، آیپد، آیفون، واچ، و تی‌وی را مشاهده کنید.

در ادامه، اپل نمادهای برنامه‌های مختلف خود را به نمایش گذاشته. و پس از آن در دو کارت جداگانه، تعهد خود به حریم خصوصی و دسترسی پذیری برنامه‌هایش را اعلام کرده است. در توضیحات مرتبط با حریم خصوصی نوشته شده:

“تمام برنامه‌های اپل دارای ویژگی‌های حریم‌خصوصی قدرتمندی هستند که به محافظت از داده‌های شما کمک کرده و امکان کنترل آن‌ها را فراهم می‌کنند.”

این صفحه جدید توسط اپل ایجاد شده است و منتشر شده است. و این کار در پی تعهد اپل به اجرای مقرراتی است. که از سال 2024 به طور اجباری سایدلودینگ و استفاده از اپ استور‌های شخص ثالث را در دستگاه‌هایش فراهم می‌کند.

اخبار دیگر اپل را در مجله سیبو دنبال کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*