اپل شایعات نادرست هدست ویژن پرو را رد کرد…!


فاطمه شاعری 14 شهریور 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

یکی از مدیران برجسته اپل به شدت انتقادات مطرح شده در مورد نادرست بودن علاقه توسعه‌دهندگان به هدست ویژن پرو را تکذیب کرد.

در چند هفته گذشته، شایعاتی در مورد عدم توجه کافی توسعه‌دهندگان به کار با کیت توسعه هدست ویژن پرو شنیده می‌شد. اما حالا یکی از مدیران ارشد اپل اعلام کرده . که واکنش توسعه‌دهندگان به این کیت توسعه به طور واقعی بهتر از چیزی بوده که اپل انتظار داشته است.

استیو سینکلر، مدیر ارشد بازاریابی اپل برای این هدست ، به تازگی در یک مصاحبه با وب‌سایت Digital Trends اظهار کرده. که تعداد دانلودهای کیت توسعه برای این هدست به نسبت بیشتری از انتظارات اپل افزایش یافته است. این نتیجه نشان می‌دهد که میزان علاقه و توجه توسعه‌دهندگان به این هدست از نظر اپل در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

گزارش‌های گذشته شامل گزارشی از بلومبرگ نشان می‌دادند که…

تعداد کمی از توسعه‌دهندگان در کارگاه‌های توسعه اپل برای این هدست شرکت کرده‌اند. و برخی حتی اعلام کرده‌اند که برخی از این کارگاه‌ها به طور کامل پر نشده‌اند.

2

اپل تا کنون به‌طور رسمی به این گزارش‌ها و شایعات واکنش نشان نداده بود. اما سوزان پرسکات، معاون روابط جهانی با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها، ادعا کرده بود که توسعه‌دهندگان راضی از کارگاه‌های توسعه اپل برای هدست ویژن پرو بودند.

یکی از دلایلی که برای نادرست بودن علاقه توسعه‌دهندگان به این کارگاه‌ها نشان داده شده بود. مکان برگزاری آنها در کوپرتینو بود. این معنی می‌شد که توسعه‌دهندگان برای شرکت در این رویدادها باید هزینه‌های سفر به ساحل غربی ایالات متحده را پرداخت می‌کردند. که برای بسیاری از آنها قابلیت دسترسی نداشت.

شبیه‌ساز visionOS در اواخر ماه ژوئن منتشر شده و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد. تا به طراحی و تست اپلیکیشن‌هایی برای هدست ویژن پرو بپردازند. هدست ویژن پرو اپل در اوایل سال 2024 به بازار عرضه خواهد شد. ابتدا در آمریکا و سپس در سایر کشورها.

اخبار دیگر  مجله سیبو را دنبال کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*