نسخه آیفون و آیپد مرورگر ویوالدی منتشر شد…!


فاطمه شاعری 6 مهر 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسخه‌ی iOS مرورگر ویوالدی که لحظاتی قبل منتشر شده است، همچون نسخه‌های دسکتاپ و اندروید، با ابزار مسدودکننده‌ی تبلیغات تجهیز شده است. این نسخه پس از چند ماه فاز آزمایشی، سرانجام به‌صورت عمومی در دسترس کاربران آیفون قرار گرفته. و روی آیپد نیز کار می‌کند و از طریق اپ استور قابل‌دانلود است. نسخه‌ی iOS ویوالدی قابلیت‌هایی مشابه نسخه‌های اندروید و دسکتاپ را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های ممتاز ویوالدی، بهره‌مندی از Tab Bar است که حس و حالی مشابه دسکتاپ را فراهم می‌کند. این قابلیت به‌صورت پیش‌فرض فعال است و تب‌ها را در بالای رابط کاربری نمایش می‌دهد.

1

همچنین، مرورگر جدید ویوالدی دارای قابلیتی به نام Tab Switcher نیز است که تمامی تب‌های بازشده را به کاربر نشان می‌دهد. در این صفحه، تبِ فعال ها به رنگ نورانی مشخص می‌شوند تا به راحتی قابل تشخیص باشند. نسخه‌ی iOS ویوالدی همچنین به قابلیت Notes مجهز است تا بتوانید متون و نوشته‌های خود را به‌سادگی ذخیره کنید.

به علاوه، نسخه‌ی آیفون ویوالدی مانند نسخه‌های دیگر از این مرورگر، از ابزار داخلی برای مسدودسازی تبلیغات و سیستم‌های رهگیری آنلاین بهره می‌برد. شما می‌توانید این قابلیت را از طریق منوی Privacy در بخش تنظیمات فعال کنید.

منتظر اخبار دیگر مجله سیبو باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*