بهترین شرکت‌های دنیا از نگاه مجله تایم؛ مایکروسافت به صدر فهرست تکیه زد


فاطمه شاعری 9 مهر 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مجله‌ی تایم در گزارش جدید خود اعلام کرده که مایکروسافت اکنون به عنوان بهترین شرکت در کل جهان شناخته می‌شود. با امتیاز ۹۶.۴۶ از ۱۰۰. این دستاورد جدید نمایانگر رشد و توسعه‌ی چشمگیرMicrosoft است.

در هفته‌ی گذشته، اشتباهی اطلاعات مهمی از طرح‌های آینده‌ی برند ایکس باکس Microsoft منتشر شد. همچنین، Microsoft در یک کنفرانس مطبوعاتی جدید به به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۱ اشاره کرد.

تایم در همکاری با مؤسسه‌ی Statista لیست بهترین شرکت‌های جهان را منتشر کرده و Microsoft را در رتبه‌ی اول قرار داده است. در ادامه‌ی این رتبه‌بندی، شرکت‌های اپل، آلفابت (شرکت مادر گوگل) و متا (که سابقاً با نام فیس‌بوک شناخته می‌شد) به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند. این رتبه‌بندی بر اساس معیارهایی نظیر رشد درآمد، نظرسنجی‌های رضایت کارکنان، و حاکمیت محیطی، اجتماعی و شرکتی تعیین شده است.

1

گزارش تایم نشان می‌دهد که Microsoft در سال مالی اخیر به میزانی حدود ۷۲ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. که نشان‌دهنده‌ی رشد چشم‌گیری در مقایسه با سال ۲۰۲۰ است. همچنین، تایم به این موضوع اشاره می‌کند که میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای توسط Microsoft در همین مدت زمان نیز به مقداری کاهش یافته است.

بررسی‌های تایم نیز نشان می‌دهد که Microsoft فرصت‌های بیشتری برای بهبود وضعیت اقتصادی زنان و اقلیت‌های نژادی و قومی در ایالات متحده ایجاد کرده است. این گزارش نشان می‌دهد که در اکثر موارد، زنان و اقلیت‌ها در مایکروسافت حقوق بیشتری نسبت به مردان دارند.

اعتبار Microsoft به عنوان بهترین شرکت جهانی و رتبه‌ی اول در رضایت کارکنان نشان‌دهنده‌ی توانایی و تعهد این شرکت به بهبود و توسعه‌ی مستدام است. این موفقیت تایم تأکیدی بر اهمیت نقش مایکروسافت در جهان فناوری اطلاعات و تأثیرگذاری‌اش در اقتصاد جهانی است.

اخبار دیگر مجله سیبو را دنبال کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*