دوربین پشتی آیفون ۱۶ لو رفت…!


فاطمه شاعری 16 مهر 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شایعات در مورد آیفون ۱۶ و تغییراتی که ممکن است در دوربین پشتی آن اعمال شود. به شدت مورد توجه قرار گرفته است. افشاگر تصویری اطلاعاتی را درباره احتمالی تغییرات در دوربین پشتی آیفون ۱۶ به اشتراک گذاشته است.

با انتشار اطلاعات فریم تیتانیومی و پردازنده‌ای با فناوری سه نانومتری و درگاه USB-C در آیفون‌های اخیر، اپل تغییرات مهمی در دستگاه‌های خود ایجاد کرده است. اما چینش دوربین پشتی در آیفون‌ها از زمان معرفی آیفون ۱۱ پرو تغییر زیادی نکرده است.

1

به گفته‌ی این افشاگر، دومین فاز آزمایش آیفون ۱۶ به پایان می‌رسد و تغییرات کلی نسبت به فاز اول اندک به نظر می‌رسند. اپل احتمالاً تغییراتی در طراحی داخلی و جزئیات ظاهری آیفون ۱۶ اعمال کرده است.

در مورد چینش دوربین‌ها، هنوز مشخص نیست. که آیا اپل تغییراتی در دوربین‌های آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس اعمال می‌کند یا خیر. اما با توجه به تاریخچه اپل در بهبود دوربین‌های خودروها. امکان دارد که تغییراتی در عملکرد و کیفیت تصاویر دوربین‌ها را مشاهده کنیم.

در مورد قیمت آیفون ۱۶ نیز هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. اما با توجه به افزودن ویژگی‌های جدید و پرقدرت‌ترین پردازنده‌ها، امکان دارد که قیمت آیفون ۱۶ نسبت به مدل‌های قبلی افزایش یابد.

منتظر اخبار دیگر اپل در مجله سیبو باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*