شایعات کاهش فروش ساعت هوشمند اپل در سال ۲۰۲۳…!


فاطمه شاعری 20 مهر 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تحلیلگر معتبر بازار انتظار دارد فروش ساعت‌ هوشمند اپل در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال گذشته حدود ۱۵ درصد کاهش یابد. تحلیلگر مشهور در زمینه‌ی اخبار مرتبط با اپل، مینگ چی کو، پیش‌بینی‌های نگران‌کننده‌ای را درمورد فروش ساعت‌ هوشمند این شرکت ارائه کرده است.

1

با توجه به پیش‌بینی‌های او، میزان فروش اپل واچ در سال ۲۰۲۳ تقریباً ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت. و به ۳۶ تا ۳۸ میلیون دستگاه محدود خواهد شد. هنوز نمی‌دانیم کو پایه‌ی اطلاعات خود را از چه منبعی به‌دست آورده. و مشخص نیست که کاهش فروش او به سال مالی ۲۰۲۳ اپل یا سال معمولی اقتصادی مربوط است یا نه. زیرا سال مالی اپل در تاریخ ۳۰ سپتامبر به اتمام می‌رسد.

تحلیل کامل مینگ چی کو شامل هفت پیش‌بینی می‌شود:

1. استفاده از تکنولوژی microLED در اپل واچ ۲۰۲۴: او پیش‌بینی می‌کند. که ساعت‌ هوشمند اپل واچ مدل ۲۰۲۴ از نمایشگر microLED بهره نخواهد برد.

2. پتانسیل بهره‌مندی ساعت‌ هوشمند اپل واچ ۲۰۲۵ از صفحه نمایش microLED: او معتقد است که ممکن است اپل واچ مدل ۲۰۲۵ به صفحه نمایش microLED مجهز شود. اما احتمالاً عرضه‌ی این محصول در سال ۲۰۲۶ نیز ممکن است.

3. کاهش فروش اپل واچ در سال ۲۰۲۳: به طور کلی، انتظار می‌رود که فروش اپل واچ در سال ۲۰۲۳ حدود ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کند. و به ۳۶ تا ۳۸ میلیون دستگاه برسد.

4. نوآوری‌های محدود در اپل واچ ۲۰۲۴: مینگ چی کو پیش‌بینی می‌کند که اپل واچ مدل ۲۰۲۴ نوآوری‌های چشمگیری ارائه نخواهد داد.

5. عدم اضافه کردن ویژگی پایش قند خون به اپل واچ: ویژگی پایش قند خون به احتمال زیاد در مدل ۲۰۲۴ اپل واچ اضافه نخواهد شد.

6. توازن در موقعیت فعلی ساعت‌ هوشمند اپل واچ: اپل واچ همچنان یک محصول موفق و با موقعیت خوب در بازار است، اما اگر در سال ۲۰۲۴ با کاهش فروش مواجه شود، احتمالاً نیاز به تغییر استراتژی و موقعیت‌دهی مجدد خواهد داشت.

اخبار دیگر مجله سیبو را دنبال کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*