نسخه ارزان‌تر هدست ویژن پرو با تراشه آیفون و بدون نمایشگر خارجی رونمایی می شود…!


فاطمه شاعری 24 مهر 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسخه ارزان هدست ویژن پرو اپل به نظر می‌آید که از برخی از ویژگی‌های نسخه اصلی کمتر پشتیبانی خواهد کرد. این نسخه احتمالاً دارای دوربین‌های خارجی کمتری و بدون ویژگی EyeSight خواهد بود. هدف اپل از تولید این نسخه ارزان‌تر، کاهش قیمت هدست جدید خود و ارائه آن در محدوده قیمتی 1500 تا 2500 دلار به نظر می‌آید. هدست ویژن پرو اپل، که در اوایل سال 2024 عرضه خواهد شد، با قیمتی ابتدایی از 3500 دلار شروع می‌شود.

2

این تصمیم اپل، که هدست ویژن پرو را به عنوان یک محصول پیشتاز معرفی کرده است. احتمالاً به منظور جلب تعداد بیشتری از مشتریان است که به دلیل قیمت بالای آن از خرید آن منصرف شده‌اند. نسخه ارزان‌تر این هدست احتمالاً از نمایشگرهای با وضوح پایین‌تری استفاده خواهد کرد. بر اساس گزارش‌ها. اپل ممکن است حتی نمایشگر خارجی که دارای ویژگی EyeSight است را حذف کند، که این تصمیم به حذف برخی از سنسورها و دوربین‌های خارجی نیز منجر می‌شود. ویژگی EyeSight این امکان را فراهم می‌کند که چشم‌های کاربر روی یک نمایشگر OLED به بیرون بازتاب یابند. این امر به افراد دیگر اجازه می‌دهد که جهت نگاه کاربر را ببینند. اپل این قابلیت را به عنوان یکی از ویژگی‌های قوت ویژن پرو تاکید کرده بود.

به گزارش‌ها، اپل همچنین درحال ساخت یک نسخه پریمیوم و سبک‌وزن از ویژن پرو است که از ویژگی EyeSight پشتیبانی خواهد کرد. این نسخه به جای لنزهای زایس فعلی از لنزهای داخلی استفاده می‌کند به منظور کاهش وزن.

هنوز تاریخ دقیق عرضه ویژن پرو اپل مشخص نشده است، اما در اوایل سال 2024 عرضه خواهد شد.

اخبار دیگر اپل را در مجله سیبو دنبال کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*