مشکل چشمک‌زدن نمایشگر اپل واچ 9 و اولترا 2 در حال بررسی است…!


فاطمه شاعری 26 مهر 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

به گزارش منابع مطلع از بازار، اپل درحال بررسی مشکلی مرتبط با نمایشگر برخی از مدل‌های اپل واچ خود است. این مشکل با نام “Flickering” شناخته می‌شود و در آن. نمایشگر دستگاه با سرعتی زیاد چشمک‌زن می‌کند. و تصویر نمایش داده شده در آن به طور کوتاهی با لرزش تصاویر همراه می‌شود.

این مشکل به ویژه وقتی که نمایشگر به حالت “Always On” (روشن و با پیش‌نمایش مداوم) قرار دارد، مشهود می‌شود. اپل به نظر می‌رسد در حال بررسی این مشکل و اقدام به رفع آن در برخی از مدل‌های اپل واچ باشد. انتظار می‌رود که این تغییرات و اصلاحات در مدل‌های سری 9 و اولترا 2 اعمال شود.

1

برای کاربرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند، اپل توصیه می‌کند. که حالت “Always On” را در تنظیمات نمایشگر و روشنایی غیرفعال کرده و به‌جای آن از حالت معمولی نمایشگر استفاده کنند. همچنین، اپل اعلام کرده است که ارائه‌دهندگان خدمات نباید تلاش کنند تا مدل‌های آسیب‌دیده را تعمیر کنند. بلکه باید به مشتریان توصیه کنند که سیستم‌عامل watchOS خود را به‌روز نگه دارند. در آینده نزدیک، اپل انتظار می‌رود به‌روزرسانی‌های watchOS جدیدی منتشر کند که این مشکل را برطرف کند.

اخبار دیگر اپل را در مجله سیبو دنبال کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*