این اسپیکر جدید اپل نمایشگر لمسی!


فاطمه شاعری 1 آبان 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

منابع خبری افشاگرانی مشترکاً اعلام کرده‌اند که اپل در حال توسعه اسپیکر هوم‌پاد جدیدی با یک نمایشگر LCD بزرگ‌تر در بخش بالایی است. اپل در دی‌ماه سال گذشته نسل دوم اسپیکر هوشمند خود را معرفی کرد. پس از دو سال وقفه از تولید نسل اول. از آن زمان، شایعات و گزارش‌های مختلفی درباره توسعه نسخه‌های جدید هوم‌پاد منتشر شده است. که برخی از آن‌ها دارای نمایشگرهای LCD می‌باشند.

یک افشاگر در شبکه اجتماعی ایکس تصویری از یک نمونه آزمایشی هوم‌پاد با نمایشگر را منتشر کرده است. تصویر نشان دهنده نمونه واقعی هوم‌پاد بوده و نه یک تصویر رندری.

هنوز تصمیم‌نهایی درباره زمان عرضه هوم‌پاد جدید توسط اپل گرفته نشده است. اما انتظار می‌رود که اپل به تدریج تغییرات و بهبودهای مربوط به این نسخه جدید هوم‌پاد را اجرا کند تا زمان عرضه‌ی نهایی آن فرا برسد. اسپیکر هوم پاد…

1

برای استفاده از نمایشگر جدید هوم‌پاد…

اپل برخی از برنامه‌های سیستمی tvOS خود را بازنویسی کرده است. تا بتوانند بر روی نمایشگرهای مختلف اجرا شوند. این تغییرات در حال حاضر لزومی ندارد زیرا تقریباً تمام تلویزیون‌ها نسبت تصویر یکسانی دارند. هوم‌پاد با استفاده از نسخه‌ای تغییر یافته از tvOS تولید می‌شود.

همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد اپل در حال بازنویسی اپلیکیشن‌هایی نظیر Apple Music و Apple Podcasts به‌منظور سازگاری با فرمت نمایشگر جدید اسپیکر هوم‌پاد است. همچنین از اپلیکیشن داخلی LcdUTest به‌عنوان یک ابزار تست نمایشگر برای ارزیابی نمایشگر اسپیکر جدید استفاده می‌شود.

از آنجایی که هنوز به تمام جزئیات رابط کاربری این نمایشگر جدید دست پیدا نشده است. اما اطلاعات موجود نشان می‌دهد که هنگام پخش موسیقی یا پادکست، نمایشگر اسپیکر هوم‌پاد احتمالاً انیمیشن‌ها و تصاویر مرتبط با رنگ‌های آلبوم را نشان خواهد داد. همچنین، ممکن است نمایشگر برخی از اعلان‌های مهم مانند تماس‌ها و پیام‌ها را نیز نمایش دهد.

اخبار دیگر اپل را در مجله سیبو دنبال کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*