مک‌ بوک اپل هفته آینده رونمایی می‌شوند…!


فاطمه شاعری 3 آبان 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل سرانجام تایید داده که در روز نهم آبان، یک مراسم مطبوعاتی برای معرفی مک بوک های خود برگزار خواهد کرد. این مراسم با تمرکز بر روی مک‌های جدید برگزار خواهد شد. اپل اعلام کرده. که این رویداد تحت عنوان “به‌طرز خوفناکی سریع” یا “Scary Fast” برگزار خواهد شد. این شعار، احتمالاً به تقویت قدرت پردازشی مک بوک های جدید اشاره دارد. و همچنین با توجه به نزدیکی روز هالووین، قرار است این رویداد در زمانی برگزار شود. که همگان را ترساند و شگفتی‌هایی در پیش دارد.

مک بوک

هر چند اپل به‌طور رسمی به هیچ محصول خاصی اشاره نکرده است. اما شاید انتظار رونمایی از مک بوک های جدید از جمله مک‌بوک پرو ۱۴ اینچ و مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ و حتی نسخه‌های به‌روز شده از آی‌مک را داشته باشیم. اطلاعات دقیقی در مورد قیمت این محصولات هنوز اعلام نشده است.

نکته‌ی جالبی که باید در نظر داشت، زمان برگزاری این مراسم است. اپل معمولاً مراسم‌های خود را در ساعات اولیه صبح به وقت آمریکا برگزار می‌کند. اما این بار برگزاری مراسم در ساعات بعد از ظهر به وقت آمریکا در زمان غیرمعمولی است. شعار “Scary Fast” اشاره به احتمالاً رونمایی از پردازنده‌های سری M3 دارد که قدرت پردازشی بالا و بهبودهای مهمی را به مک بوک خواهند آورد.

منتطر اخبار دیگر اپل در مجله سیبو باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*