تغییرات اندک در هدفون ایرپاد مکس ۲۰۲۴…!


فاطمه شاعری 8 آبان 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

گزارش‌ها اشاره دارند که هدفون ایرپاد مکس جدید اپل که مرتقباً در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد. از نظر ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با مدل فعلی تفاوت چندانی نداشته باشد.

مدل فعلی هدفون ایرپاد مکس اپل که در دسامبر ۲۰۲۰ معرفی شد. همچنان در بازار موجود است و هنوز مدل جدید اعلام نشده است. در مقابل، هدفون ایرپاد پرو در دوره‌های مختلف به‌روزرسانی‌هایی در زمینه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری داشته است.

Airpods1

گزارش‌های سابق نشان داده بودند که اپل قصد دارد. در سال آینده هدفون ایرپاد مکس ۲ را با درگاه USB-C و گزینه‌های جدید در زمینه انتخاب رنگ‌ها به‌روزرسانی کند. انتظار می‌رفت که در همین زمان، ایرپاد مکس هم با ویژگی‌های ایرپاد پرو هماهنگ شود. اما به‌نظر می‌رسد که این امر اجرا نشده است.

مارک گرمن…

فردی که به‌عنوان یک منبع مطلع شناخته می‌شود، اعلام کرده که اپل هدفی برای به‌روزرسانی جدید در خصوص هدفون ایرپاد مکس ندارد. به‌عبارت دقیق‌تر، تغییرات انجام‌شده در این هدفون احتمالاً به قدری کمی و جزئی هستند که حتی نام محصول را تغییر نمی‌دهد.

تعدادی از تغییرات مورد انتظار در ایرپاد مکس نیز به علت مقررات کمیسیون اروپا می‌باشد. این مقررات استفاده از درگاه USB-C را در وسایل شارژ‌شونده مانند هدفون‌ها الزامی می‌کنند. ایرپاد مکس در حال حاضر از درگاه لایتنینگ اپل استفاده می‌کند و برای اطلاع‌رسانی به این مقررات، اپل به‌روزرسانی‌های موردنیاز را در نظر گرفته است. (هدفون ایرپاد)

در آخرین گزارش‌ها، مشخص شده است که ایرپاد مکس جدید همچنان از پردازنده H1 به‌جای H2 استفاده خواهد کرد. این نکته به معنای آن است که ایرپاد مکس توانایی پشتیبانی از ویژگی‌های نرم‌افزاری پیشرفته‌تری که ایرپاد پرو در سال جاری دریافت کرده است، نخواهد داشت. این ویژگی‌ها شامل صدای تطبیقی و حذف نویز هوشمند می‌شوند.

منتظر اخبار دیگر مجله سیبو باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*