خشم ایلان ماسک نسبت به اپل…!


فاطمه شاعری 9 آذر 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

ایلان ماسک، با حمله به شدت علیه شرکت‌های بزرگ مانند اپل و دیزنی، اظهار کرد که توقف تبلیغات این شرکت‌ها باعث نابودی پلتفرم ایکس می‌شود. در کنفرانس DealBook، ماسک با ابراز نگرانی درباره توقف تبلیغات، به شدت انتقاد کرد. و از شرکت‌هایی که این اقدام را کرده‌اند، سخنان تندی را عرضه کرد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس، با تأکید بر اهمیت تبلیغات برای درآمد ایکس، از شرکت‌هایی که تبلیغات را متوقف کرده‌اند، نفرت خود را به وضوح نشان داد. این اظهارات در شرایطی رخ داده‌اند که ایکس به دلیل انتقادات مکرر در فضای مجازی و از دست دادن حمایت برخی شرکت‌های بزرگ، با چالش‌های زیادی مواجه است.

ایلان ماسک

ایلان ماسک، در حالی که اظهار نگرانی از نیاز ایکس به درآمد تبلیغاتی می‌کرد. انتقادات شدیدی را متوجه خود کرد. مدیرعامل فعلی ایکس، یعنی لیندا یاکارینو، همزمان با سخنرانی تند ایلان ماسک، در تلاش است با مذاکره، شرکت‌های تبلیغاتی را به ایکس بازگرداند. ماسک در این سخنرانی اظهار کرد: تحریم تبلیغاتی سرانجام شرکت را از بین می‌برد. دنیا خواهد فهمید که این شرکت‌های تبلیغاتی باعث نابودی ایکس شده‌اند. و ما جزئیات کامل را به عنوان سند ارائه می‌دهیم.

ایلان ماسک، در دوران رهبری ایکس، به برخی از شرکت‌ها و مؤسسات تهدید به شکایت داده یا اقدام به شکایت کرده است، به امید جلوگیری از منتشر شدن اطلاعات نادرست درباره ایکس. آمارها نشان می‌دهد. که در سال گذشته، سطح نفرت‌پراکنی در ایکس (که قبلاً توییتر نام داشت) افزایش یافته است. و برخی از این پست‌های حاشیه‌ای در کنار تبلیغات برندهای بزرگ ظاهر شده‌اند. در پی افشای اطلاعات مربوط به نمایش پست‌های پرحاشیه همراه با بنرهای تبلیغاتی، شرکت‌های بزرگی از جمله اپل، کام‌کست. دیزنی، وارنربرادرز دیسکاوری، آی‌بی‌ام، پارامونت گلوبال، لاینزگیت و حتی کمیسیون اروپا تصمیم گرفته‌اند دیگر در ایکس تبلیغات نکنند.

اخبار اپل را در مجله سیبو دنبال کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*