قانون USB-C اروپا را برای آیفون لغو شود. این درخواست اپل از هند است…!


فاطمه شاعری 15 آذر 1402 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

گزارش‌ها نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش برای مقاومت در برابر اجرای قانون پورت USB-C در هند، از دولت این کشور خواسته است. تا از این قانون پیروی نکند چرا که این امر به اهداف تولید و فروش گوشی‌های آیفون در بازار هند آسیب خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، هند قصد دارد تا قانون اتحادیه اروپا را اجرا کند. که مقرر می‌کند تمام گوشی‌های هوشمند بازار دارای پورت USB-C باشند. این قانون می‌خواهد تا ژوئن 2025 در هند اجرا شود. اپل با ارائه گوشی‌هایی که از پورت لایتنینگ بهره می‌برد، مخالف این قانون است.

مدل‌های اندرویدی مانند گوشی‌های سامسونگ و شیائومی از پورت USB-C پشتیبانی می‌کنند. ولی اپل سال‌هاست که از پورت لایتنینگ بهره می‌برد. اپل اعتقاد دارد که این تغییر ممکن است به فروش و استراتژی تولید آن آسیب بزند.

اپل

این شرکت در جلسه‌ای که در تاریخ 28 نوامبر برگزار شد. از مقامات هند خواسته است تا گوشی‌های موجود در بازار از این قانون مستثنی شوند. در غیر این صورت، اپل احتمالاً نمی‌تواند اهداف تولیدش در هند را دنبال کند. این تلاش اپل برای مقاومت در برابر قانون USB-C با توجه به نکات اقتصادی و استراتژیک بازار هند قابل توجیه به نظر می‌رسد.

پورت USB-C از نظر اتحادیه اروپا و هند. به‌عنوان یک استاندارد مشترک برای شارژ و اتصال دستگاه‌های مختلف مورد تأیید قرار گرفته است. استفاده از این پورت می‌تواند. به کاهش زباله‌های الکترونیکی و همچنین ارتقاء تجربه کاربری مصرف‌کنندگان کمک کند.

اپل در حال حاضر دومین بازار هدف خود پس از چین را در هند می‌داند. با این حال، تحولات در مسیر اجرای قانون USB-C ممکن است به چالشی برای استراتژی و فروش این شرکت در این بازار تبدیل شود.

اخبار دیگر مجله سیبو را دنبال کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*