اپل ویدئوی تبلیغاتی جدیدی از AirPods Pro به اسم Jump را منتشر کرد


امید دلیری 26 اسفند 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل ویدئوی تبلیغاتی جدیدی از AirPods Pro به اسم Jump را منتشر کرد. این ویدئوی تبلیغاتی جدید یک رقصنده را دنبال می کند. او در حالی که نویزگیر را فعال کرده ، مشغول گوش کردن موسیقی می باشد.

به تازگی خبر عدم معرفی نسل سوم AirPods در این ماه منتشر شد. از این رو اپل تبلیغ جدیدی را منتشر کرده است. اپل در این تبلیغ که هدفون رده بالاتر خود یعنی AirPods Pro را تبلیغ می کند. ویدئوی تبلیغاتی Jump بر توانایی AirPods Pro مبنی بر محکم ماندن در گوش هنگام ورزش پر تحرک و همچنین نویزگیر فعال آن تمرکز دارد. همانند ویدئوی تبلیغاتی قبلی به اسم Snap ، ویدئوی جدید نیز شخصی را در مسیر خود در شهر دنبال می کند.

در ویدئوی Jump ، فرد در حال گوش دادن به آهنگ Fallin Apart از Young Franco است. او در مسیر خود با افراد محتلف ارتباط برقرار می کند. این ارتباط با پیوستن او به طناب بازی با کودکان آغاز می شود. سپس افراد اطراف او شروع به ایجاد طناب هایی از لوله نئون یا از نشانه های جاده ای نقاشی شده می کنند. او همچنین در فواصل زمانی مختلف نویزگیر را روشن و خاموش می کند. او با این کار به ما نشان می دهد که نویزگیر فعال چقدر صدای محیط اطراف را از بین می برد.

اپل همچنین به تازگی یک ویدئوی تبلیغاتی جدید برای آیفون 12 منتشر کرد. این ویدئوی تبلیغاتی تبلیغ یک آشپز را نشان می دهد که در حین آشپزی از یک آیفون 12 استفاده می کند. آیفون او چندین بار از سطوح مختلف می افتد و ضربه های مختلفی به آن زده می شود. همچنین مایعات و آرد در حین آشپزی روی آیفون ریخته می شوند. اما در نهایت آشپز خیلی راحت آیفون را با زیر آب می گیرد و می شورد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*