نسل بعدی MacBook Pro مجهز به درگاه کارت حافظه SD خواهد بود


امید دلیری 4 بهمن 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

چندی پیش تحلیلگر Ming-Chi Kuo ، انتظارات خود را برای مدل های جدید 14 و 16 اینچی MacBook Pro بیان کرد.از جمله بازگشت اتصال شارژ MagSafe ، حذف Touch Bar ، یک طراحی جدید لبه تخت ، و بازگشت درگاه های بیشتر. Ming-Chi Kuo مشخص نکرد که قرار است کدام درگاه ها اضافه شوند.

وبسایت Bloomberg گزارش کرده بود اپل در حال کار بر روی نسخه نازک تر و سبک تر MacBook Air می باشد.این محصول شامل فناوری شارژ MagSafe اپل و نسخه بعدی پردازنده های M1 این شرکت خواهد بود. حال این وبسایت امروز گزارش کرد که مدل های بعدی MacBook Pro دارای درگاه کارت حافظه SD خواهد بود. از این درگاه می توان برای انتقال عکس های گرفته شده با دوربین دیجیتال استفاده کرد.در این گزارش آمده است که MacBook Pro آینده نمونه ای از تمرکز مجدد اپل بر وفاداران به مک ها است. این شرکت قصد دارد درگاه کارت حافظه SD را برای مدل های بعدی بازگرداند. به این ترتیب کاربران می توانند کارت های حافظه را از دوربین های دیجیتال وارد مک بوک کنند. این درگاه در سال 2016 حذف شد که باعث دلهره کاربران و عکاسان حرفه ای و سازندگان ویدئو شد.

جدیدترین مدل های MacBook Pro فقط دارای درگاه ها Thunderbolt هستند.این موضوع عکاسان را مجبور به استفاده از آداپتور برای دسترسی به کارت خوان SD می کنند. Ming-Chi Kuo هفته گذشته اشاره کرد که بیشتر کاربران ممکن است نیازی به خرید دانگل اضافی برای محصول بعدی نداشته باشند.بنابراین این امکان وجود دارد که درگاه کارت حافظه SD تنها درگاهی باشد که مجدداً اضافه می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*