اپل اپلیکیشن For All Mankind: Time Capsule را منتشر کرد


امید دلیری 25 بهمن 1399 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل اپلیکیشن For All Mankind: Time Capsule را منتشر کرد.این شرکت تجربه جدیدی از واقعیت افزوده را ایجاد کرده است که مربوط به اولین فصل این سریال موفق است.سریال For All Mankind (برای تمام بشریت) یکی از سریال های محبوب و پربیننده سرویس‌ اشتراک تلویزیون انجصاری اپل یعنی +Apple TV به نویسندگی و تهیه کنندگی Ronald D. Moore, Matt Wolpert and Ben Nedivi می باشد که اولین قسمت آن در تاریخ 1 نوامبر 2019 پخش شد.

اپلیکیشن For All Mankind: Time Capsule تجربه ای از فناوری واقعیت افزوده اپل است. این اپلیکیشن برای پر کردن شکاف بین فصل یک و دو سریال طراحی شده است. در واقع رابطه بین Danny Stevens و خانوادش ، فضانوردان Gordo و Tracy Stevens را دنبال می کند. در این اپلیکیشن اشیاء سه بعدی مختلفی قرار دارند که کاربران می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. عکس ، نوار موسیقی و کامپیوتر Apple II از جمله اشیاء موجود هستند. طبق گفته TechCrunch ، تجربه این اپلیکیشن تقریباً 45 و 60 طول می کشد.اما در آینده می تواند گسترش یابد.

کاربرانی که دستگاه های با اسکنر LiDAR مانند آیفون 12Pro یا آیپد Pro دارند ، می توانند با استفاده از یک پروژکتور مجازی عکس های خانوادگی Danny را بر روی دیوارها قرار دهند. سازندگان این اپلیکیشن گفتند که Time Capsule به موازات فصل دوم ساخته شده و تیم را ملزم به همکاری در کنار اپل کرده تا بفهمد کدام اشیا بهترین داستان را منتقل می کنند. اشیاء موجود ممکن است به طور خلاصه در سریال For All Mankind نشان داده شوند.اما کاربران می توانند در اپلیکیشن با آنها تعامل کامل تری داشته باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*