مایکروسافت در حال آزمایش سرویس بازی xCloud مبتنی بر وب است


امید دلیری 28 بهمن 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مایکروسافت در حال آزمایش سرویس بازی xCloud مبتنی بر وب است.این شرکت در تلاش است تا سرویس xCloud خود را به iOS بیاورد و نسخه ای را آزمایش می کند که کاملاً در یک مرورگر وب کار می کند.

Microsoft xCloud یک سرویس بازی برای پخش عناوین Xbox در سایر دستگاه ها می باشد.این سرویس تاکنون در تبلت ها و گوشی های اندروید و همچنین سیستم عامل های تحت کنترل مایکروسافت ظاهر شده است ، اما نه در آیفون. این موضوع ممکن است در آینده نزدیک تغییر کند.زیرا گزارش شده است که مایکروسافت در حال آزمایش نسخه مبتنی بر مرورگر است. منابع The Verge تصاویری منتشر کرده که در آن ها کارمندان در حال ویرایش نسخه مبتنی بر وب هستند. این نسخه کاملاً در مرورگر کار می کند.بازیکنان می توانند بازی را انتخاب کرده و بلافاصله آن را بازی کنند.

اوایل امسال مایکروسافت قصد داشت تا xCloud را از طریق اپلیکیشن برای iOS در دسترس قرار دهد.اما چون قانون App Store اپل اجازه نمی دهد چند بازی از طریق Cloud Gaming توسط یک اپلیکیشن اجرا شوند ، مایکروسافت نتوانست این کار را انجام دهد.اپل معتقد است عدم توانایی این شرکت در بررسی هر بازی در كتابخانه این سرویس ، یك خطر بالقوه امنیتی است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*