عکس های لو رفته جدیدی از طراحی نسل سوم AirPods منتشر شده است


امید دلیری 21 اسفند 1399 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

عکس های لو رفته جدیدی از طراحی نسل سوم AirPods منتشر شده است.شایعه شده که نسل سوم AirPods ممکن است در رویداد پیش روی اپل در ماه جاری معرفی شود.

این عکس ها توسط Gizmochina به اشتراک گذاشته شده است. او ادعا می کند آن ها را از یک تامین کننده دریافت کرده است. این عکس ها ، AirPods را با ساقه کوتاه تر شبیه به AirPods Pro ، و یک کیف شارژ کوچکتر را به تصویر می کشد. این عکس ها با گزارش Bloomberg مبنی بر الهام گرفتن طراحی نسل سوم AirPods از AirPods Pro‌ مطابقت دارد. گرچه نسل سوم این محصول از ویژگی های خاص نسخه Pro مانند نویزگیر فعال برخوردار نیستند.

این عکس ها توسط حساب توئیتر Duanrui1205 به اشتراک گذاشته شده است که در گذشته اطلاعات دقیق به اشتراک گذاشته است. بنابراین احتمالا عکس های منتشر شده طراحی نسل سوم AirPods معتبر هستند. چند روز پیش افشاگر معروف چینی Kang گزارش داد که اپل قصد دارد رویداد خود را 23 مارس برگزار کند. انتظار می رود این رویداد AirTags ، مدل های جدید آیپد و احتمالاً نسل سوم AirPods معرفی شوند. اپل همچنین در حال کار بر روی نسل دوم AirPods Pro است. گفته می شود که نسل دوم AirPods Pro با حذف ساقه و اتخاذ طرح گوشواره ای شبیه Galaxy Buds و جمع و جورتر خواهد بود.

از نظر سخت افزاری هم گفته شده که اپل در حال کار بر روی تراشه بی سیم جدید است. انتظار می رود که از آن در نسل سوم AirPods استفاده شود.در نتیجه عمر باتری می تواند به طور بالقوه بهبود یابد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*