اپل رویداد WWDC امسال را از تاریخ 7 ژوئن بصورت آنلاین برگزار می کند


امید دلیری 11 فروردین 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل رویداد WWDC امسال را از تاریخ 7 ژوئن بصورت آنلاین برگزار می کند. غول فناوری تایید کرده است که امسال هم رویداد WWDC را طبق معمول در ماه ژوئن برگزار می کند. همانطور که انتظار می رفت قرار است این رویداد بصورت آنلاین و مجازی برگزار شود.

اطلاعیه جدید وب سایت Apple Developer می گوید که رویداد WWDC از 7 ژوئن آغاز خواهد شد. طبق معمول ، اپل سرنخ هایی را درباره محتوایی که انتظار دارد در حین نمایش رونمایی کند ارائه می دهد. Susan Prescott ، معاون روابط جهانی توسعه دهندگان و بازاریابی شرکتی و آموزشی گفت: ما دوست داریم هر سال توسعه دهندگان خود را در WWDC گردهم آوریم تا از آخرین فن آوری های خود مطلع شویم و آنها را با مهندسان اپل ارتباط برقرار کنیم.ما در تلاشیم تا WWDC 2021 را بزرگترین و بهترین رویداد توسعه دهندگان خود بدانیم. ما خوشحالیم که به توسعه دهندگان اپل ابزارهای جدیدی برای حمایت از آنها ارائه می دهیم. زیرا آنها اپلیکیشن هایی را می سازند که نحوه زندگی ، کار و بازی ما را تغییر می دهد.

رویدادی مهم که بسیاری از مردم نسب به بقیه رویدادهای اپل به آن توجه نمی کنند

رویداد WWDC در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس COVID-19 بصورت مجازی برگزار شد. امسال هم این رویداد از همان ساختار پیروی خواهد کرد. شرکت کنندگان برای حضور در این رویداد نیاز نیست شخصاً بلیط درخواست کنند. زیرا تماشا و شرکت در این رویداد رایگان خواهد بود. سخنرانی اصلی به احتمال زیاد یک ویدئوی از پیش ضبط شده خواهد بود. سخنرانی اصلی رویداد سال گذشته با بازدید و استقبال زیادی مواجه شد. بنابراین سخنرانی اصلی امسال هم همچنان یک موضوع مهم برای تماشاگران و شرکت کنندگان خواهد بود. زیرا مردم می خواهد ببینند که ببینند که اپل با اکوسیستم محصولات خود به کجا می رود.

اپل در در نظر دارد اطلاعات بیشتری را در مورد تغییرات ورودی به توسعه دهندگان ارائه دهد. توسعه دهندگان دریافتند که رویداد WWDC سال گذشته ، هم خوب بود هم بد. هزینه کمتر برای شرکت در رویداد مفید بود و همچنین میزان استرس کاهش یافت. اما عدم جامعه پذیری و کاهش دسترسی به رویداد مجازی در مقایسه با رویداد حضوری ، مشکل ساز تلقی شد. اپل 72 ساعت محتوای ویدیویی برای رویداد WWDC 2020 تولید کرد که 22 میلیون نفر بازدید کردند. تیم کوک این اتفاق را استاندارد جدیدی برای رویدادهای آنلاین تلقی کرد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*