افشا کننده ای معتبر می گوید صفحه نمایش iMac جدید بزرگتر از مدل 27 اینچی فعلی است


امید دلیری 15 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

افشا کننده ای معتبر می گوید صفحه نمایش iMac جدید بزرگتر از مدل 27 اینچی فعلی است. l0vetodream گمانه زنی های گسترده ای را مبنی بر معرفی iMac جدید در سال جاری تأیید کرد.

l0vetodream می گوید iMac جدید دارای بزرگترین صفحه نمایش در خانواده iMac است. در حال حاضر اپل مدل های 21.5 اینچی و 27 اینچی را به فروش می رساند. گفته می شود که اپل مدل جدید را هم با طراحی به روز شده و هم با عملکرد سریعتر جایگزین مدل های فعلی خواهد کرد. رایانه رومیزی اپل از سال 2012 تاکنون مورد بازنگری قابل توجهی قرار نگرفته است. طبق گفته l0vetodream ، مدل جدیدی که قرار است جایگزین مدل 27 شود ، از نمایشگر بزرگتری برخوردار خواهد بود. او در توییتی گفت : صفحه نمایش ‌iMac‌ جدید واقعاً بزرگ است ، بزرگتر از بزرگترین صفحه فعلی.

باوجود اینکه این گفته ها جدید است ، به راحتی می توان برای iMac جدید صفحه نمایش بزرگتر را انتظار داشت. چندی پیش Bloomberg گزارش داد که ‌iMac جدید با حاشیه های باریک تر ، Face ID و طراحی شبیه Pro Display XDR. ارائه خواهد شد. Pro Display XDR مانیتور گران قیمت اپل می باشد که از یک نمایشگر 32 اینچی بهره می برد. در کنار طراحی مجدد ، ‌iMac جدید به تراشه های اپل سیلیکون نسل جدید مجهز خواهد شد. به گفته Bloomberg ، اپل در حال آزمایش تراشه هایی با حداکثر 16 هسته High-Performance و چهار هسته Efficiency-Performance است.

Jon Prosser یکی دیگر از افشا کنندگاه معروف هم می گوید iMac های جدید در رنگ های مختلف عرضه می شوند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*