برخی از کاربران آیفون 11 پس از کالیبراسیون باتری در iOS 14.5 ، با افزایش درصد سلامت باتری روبرو شدند


امید دلیری 28 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

برخی از کاربران آیفون 11 پس از کالیبراسیون باتری در iOS 14.5 ، با افزایش درصد سلامت باتری روبرو شدند. ششمین نسخه آزمایشی iOS 14.5 ، یک فرایند کالیبراسیون مجدد باتری را ارائه داد. این سیستم گزارش سلامت باتری و تخمین های نادرست سلامت باتری را برطرف می کند. سیستم برای آیفون 11 ، 11Pro و 11Pro Max طراحی شده است.

کاهش سریع درصد سلامت باتری ، یکی از نقاط ضعف گوشی های اپل

اپل گفت کالیبراسیون باتری ممکن است چند هفته طول بکشد. اما با گذشت دو هفته از انتشار ششمین نسخه آزمایشی iOS 14.5 ، برخی از کاربران با اصلاح درصد سلامت باتری گوشی خود مواجه شدند. Benjamin Mayo نویسنده 9to5Mac توییت کرده است که ظرفیت باتری آیفون 11Pro وی از 86٪ به 90٪ افزایش یافته است. همچنین وب سایت 8-Bit نتایج سایر کاربران را در رابطه با این فرآیند جمع آوری کرده است.

اپل در یک سند پشتیبانی گفت که اشکال گزارش نادرست سلامت باتری ، مشکلی برای سلامت واقعی باتری آیفون ایجاد نمی کند. روند کالیبراسیون مجدد باتری باید این مشکل را برطرف کند. به گفته اپل ، علائم این اشکال شامل تخلیه غیر منتظره باتری یا در موارد کمی ، کاهش عملکرد است. در حالی که سیستم گزارش سلامت باتری در حال کالیبراسیون مجدد است ، کاربران پیام مهم باتری را مشاهده می کنند. این پیام در در تنظیمات> باتری> سلامت باتری مشاهده می شود. اما درصد ظرفیت نمایش داده شده در هنگام کالیبراسیون تغییر نمی کند. وقتی روند کار به پایان رسید ، درصد جدید ظاهر می شود و پیام حذف می شود.

در برخی موارد ، کالیبراسیون باتری ممکن است موفقیت آمیز نباشد و پیام سرویس باتری ظاهر می شود. به گفته اپل اگر این اتفاق بیفتد ، ارائه دهندگان مجاز خدمات اپل می تواند باتری را به طور رایگان تعویض کند. با این کار آن ها می توانند عملکرد و ظرفیت کامل باتری را بازیابی کند. اما اپل اطمینان می دهد که هیچ خطر و ریسکی برای مشتریان وجود ندارد. iOS 14.5 بیش از دو ماه است که در مرحله آزمایشی است و می تواند هفته آینده منتشر شود. هشتمین نسخه آزمایشی این سیستم عامل چند روز پیش منتشر شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*