هر دو مدل Pro از آیفون 13 ممکن است مجهز به صفحه نمایش LTPO باشند


امید دلیری 30 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

هر دو مدل Pro از آیفون 13 ممکن است مجهز به صفحه نمایش LTPO باشند. ظاهراً اپل استفاده از نمایشگرهای LTPO را فقط به یک مدل از آیفون 13 محدود نخواهد کرد. تحلیلگری تأکید کرده است که که از این فناوری در چندین مدل آیفون 2021 استفاده خواهد شد.

شایعاتی که تمام نمی شوند !

تصور می شود که اپل پس از استفاده صفحه نمایش LTPO در ساعت خود ، آن را در آیفون های بعدی خود استفاده کند. با این کار ، اپل می تواند سرعت تازه سازی متغیری به آیفون بدهد.  Ross Young تحلیلگر مشاوران زنجیره تامین نمایشگر ، در توییتی اخبار جدیدی منتشر کرد. وی شایعاتی را مبنی بر اینکه تنها یک مدل از آیفون 13 مجهز به صفحه نمایش LTPO خواهد بود ، رد کرد. او در توییت خود ادعا کرد که اینگونه نیست و طرفداران اپل می توانند آرام باشند.

Ross Young تصریح کرد که صفحه نمایش LTPO در هر دو مدل Pro از آیفون 13 استفاده می شود. بر اساس گزارش هایی در ماه مارس ، انتظار می رود سامسونگ نمایشگرهای LTPO OLED را برای مدل های جدید آیفون فراهم کند. Ross Young سابقه نسبتاً خوبی در ارائه جزئیات دقیق درباره فناوری مربوط به صفحه نمایش دارد. مانند پیش بینی عدم وجود ProMotion در آیفون 12Pro در سال 2020. او در ماه آوریل ادعا کرد که نسل بعدی آیفون SE از صفحه نمایش 4.7 اینچی نسخه فعلی برخوردار است. او همچنین اضافه کرد که در سال 2023 شاهد یک نسخه 6.1 اینچی با صفحه نمایش Punch-Hole خواهیم بود.

صفحه نمایش LTPO در صورت پیاده سازی می تواند یک فناوری بسیار سودمند برای آیفون باشد. زیرا می تواند سرعت تازه سازی 120 هرتز مورد نیاز به عنوان بخشی از ویژگی پیش بینی شده ProMotion را فراهم کند. نرخ تازه سازی متغیر همچنین می تواند با کاهش تعداد دفعات به روزرسانی نمایشگر در مدت زمان استفاده فعال ، به بهبود عمر باتری آیفون کمک کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*