آیفون 13 از mmWave 5G در کشورهای بیشتری پشتیبانی می کند


امید دلیری 31 فروردین 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

آیفون 13 از mmWave 5G در کشورهای بیشتری پشتیبانی می کند. Ming-Chi Kuo گزارش داده است که فناوری mmWave 5G در آیفون 13 ، فقط در ایالات متحده محدود نخواهد شد.

اپل فناوری 5G را در کل سری آیفون 12 استفاده و معرفی کرد ، اما یک کمبود شگفت آور وجود داشت. آیفون هایی که در خارج از ایالات متحده فروخته می شوند از نسخه فوق سریع mmWave محروم شدند. اکنون انتظار می رود با آیفون بعدی ، فناوری mmWave در کشورهای بیشتری پشتیبانی شود. Ming-Chi Kuo می گوید که آیفون های مجهز به 5G mmWave در حال حاضر حدود یک سوم فروش آیفون 12 را تشکیل می دهند. اما با سری بعدی آیفون ، این رقم به دو برابر می رسد.

Kuo می گوید مدل mmWave آیفون 12 تنها از بازار ایالات متحده پشتیبانی می کند. همچنین میزان فروش آن ها از کل آیفون 12 ، حدود 30 تا 35 درصد است. ما پیش بینی می کنیم که مدل های mmWave آیفون 13 در کشورهای بیشتری مثل کانادا ، ژاپن ، استرالیا و اپراتورهای اصلی تلفن همراه اروپایی در دسترس باشد. بنابراین میزان فروش مدل های آیفون 13 مجهز به mmWave به میزان قابل توجهی به 55 تا 60 درصد افزایش می یابد.

Ming-Chi Kuo می گوید این اقدام جهت گسترش بین المللی فناوری mmWave 5G است. او همچنین انتظار دارد که این فناوری به دلیل سرعت قابل توجهی که دارد ، اپلیکیشن های متنوع تری ایجاد کند. پیش از این ، Kuo پیش بینی کرده بود که اپل به دلیل شیوع ویروس COVID-19 ، آیفون های 5G mmWave کمتری بفروشد. چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر این که آیفون 13 ممکن است از WiFi 6E هم پشتیبانی کند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*