آیپد Pro جدید با تراشه M1 معرفی شد


امید دلیری 1 اردیبهشت 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل نسل بعدی آیپد Pro را با تراشه M1 ، پشتیبانی از Thunderbolt و USB4 ، اتصال 5G در مدل های cellular با پشتیبانی mmWave در ایالات متحده و موارد دیگر در رویداد Spring Loaded معرفی کرد. اپل می گوید با پردازنده مرکزی 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی 8 هسته ای ، تراشه M1 در آیپد Pro جدید تا 50٪ عملکرد سریع تر و تا 40٪ گرافیک سریعتر در مقایسه با تراشه A12Z Bionic نسل قبلی را فراهم می کند. آیپد Pro جدید با حداکثر 2 ترابایت فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود که دو برابر نسل قبلی است.

مدل های 128 ، 256 و 512 گیگابایت ، با 8 گیگابایت رم عرضه می شوند. در حالی که مدل های 1 و 2 ترابایت از 16 گیگابایت رم بهره می برند. این اولین باری است که اپل مقدار متفاوتی از رم را در آیپد Pro ارائه می دهد.

آیپد Pro منحصر به فرد جدید 12.9 اینچی ، مجهز به صفحه نمایش کاملاً مایع Retina XDR است. همانند شایعات منتشر شده ، این صفحه نمایش از نور پس زمینه مینی LED با بیش از 10 هزار LED برای ارائه محتوای واقعی HDR استفاده می کند. پشتیبانی از Thunderbolt و USB4 تا 40Gbps پهنای باند را فراهم می کند. تاندربولت از اترنت 10 گیگابیت بر ثانیه ، لوازم جانبی با کارایی بالا و نمایشگرهایی با وضوح بالا مانند Pro Display XDR اپل با وضوح کامل 6K پشتیبانی می کند.

سیستم TrueDepth دوربین جلو در آیپد Pro جدید ، از لنز 12 مگاپیکسلی Ultra Wide جدیدی برخوردار است. این لنز جدید یک میدان دید 120 درجه را برای ویژگی جدید Center Stage امکان پذیر می کند. این ویژگی به طور خودکار کاربران را در هنگام مکالمه های ویدیویی کاملاً درون کادر نگه می دارد. شروع قیمت آیپد Pro جدید 11 اینچی ، 799 دلار می باشد. شروع قیمت مدل 12.9 اینچی ، 1099 دلار می باشد. پیش خرید این محصول جدید از 30 آوریل آغاز می شوند و در نیمه دوم ماه مه قابل دسترسی است. تاریخ انتشار مشخصی ارائه نشده است.

Magic Keyboard جدید با رنگ سفید

در کنار معرفی آیپد Pro جدید ، اپل همچنین Magic Keyboard جدید با رنگ سفید معرفی کرد. قیمت این صفحه کلید برای مدل 11 اینچی ، 299 دلار و برای مدل 12.9 اینچی ، 349 دلار می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*