Ming-Chi Kuo می گوید اپل در سال 2022 ، هدست AR و آیفونی با دوربین 48 مگاپیکسل را عرضه می کند


امید دلیری 4 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ming-Chi Kuo می گوید اپل در سال 2022 ، هدست AR و آیفونی با دوربین 48 مگاپیکسل را عرضه می کند. تحلیلگر معروف معتقد است که در سال 2022 ، اپل یک آیفون جدید با دوربین 48 مگاپیکسل عرضه می کند. علاوه بر آن ، هدست Apple AR  را هم عرضه خواهد کرد.

دو برابر شدن پیش بینی های Ming-Chi Kuo

پیش بینی های Ming-Chi Kuo در مورد سخت افزار اپل دو برابر گذشته شده است. او به تازگی به سرمایه گذاران گفته است كه اپل یک هدست AR و آیفون 48 مگاپیكسی را منتشر می کند. تحقیقی نشان می دهد که اپل در زنجیره تأمین کنندگان خود تغییر ایجاد کرده است. گفته های جدید Ming-Chi Kuo هم بر همین اساس است. او می گوید رقابت قیمتی بین تأمین کنندگان وجود داشته است. اما انتظار می رود قیمت لنز از سه ماهه دوم 2021 تثبیت شود و فشارها به طور قابل توجهی از نیمه دوم 2021 کاهش می یابند.

اپل به تازگی شرکت Largan Precision را به زنجیره تأمین کنندگان لنز برای آیفون 13 اضافه کرده است. بنابراین تغییر قیمت و رقابت در بین زنجیره تامین کنندگان ، تا حدی به همین دلیل است. Kuo معتقد است که شرکت Sunny Optical به شرکت Largan Precision می بازد. به نظر می رسد Sunny Optical به جای 10 درصد در نهایت 3 درصد از سفارشات اپل را دریافت کند. Kuo گزارش داده است که شرکت Sunny Optical اکنون انگیزه کمتری برای کار بر روی آیفون دارد. زیرا بازده سرمایه گذاری این شرکت در لنزهای گوشی های اندرویدی به طور قابل توجهی بیشتر است.

Ming-Chi Kuo می گوید اگر Sunny Optical بیشتر به بازار اندروید بپردازد ، انتظار می رود سود قابل توجهی داشته باشد. بنابراین اعتقاد بر این است که بیشتر سفارشات لنزهای اپل به شرکت های Largan و Yujingguang تعلق می گیرد. Largan و Yujingguang در حال حاضر با اپل در زمینه تولید لنزهای 2Q22 AR / MR HMD و لنزهای پیشرفته 48MP 2H22 برای آیفون جدید همکاری می کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*