گزینه App Tracking Transparency برای برخی از کاربران iOS 14.5 در دسترس نیست


امید دلیری 7 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

گزینه App Tracking Transparency برای برخی از کاربران iOS 14.5 در دسترس نیست. برخی از کاربران گزارش دادند که این ویژگی آنطور که گفته شده بود عمل نمی کند. ، به همین دلیل اجازه نمی دهد برخی از درخواست های برنامه ردیابی شود.

اپل روز دوشنبه iOS 14.5 را منتشر کرد. یکی از ویژگی های مهم این به روزرسانی ، قابلیت App Tracking Transparency ( شفافیت ردیابی اپلیکیشن ) می باشد. این ویژگی ، کنترل و ردیابی بیشتری بر روی اپلیکیشن ها و تبلیغات شخص ثالث ارائه می دهد. با توجه به گزارش برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی ، این قابلیت برای برخی از کاربران در دسترس نیست. در واقع گزینه فعال کردن این ویژگی در تنظیمات سیستم در حال حاضر در دسترس نیست و نمی توان آن را دستکاری کرد. به گفته کاربران در حال حاضر این گزینه غیرفعال و به رنگ خاکستری می باشد.

در نسخه های قبلی iOS ، گزینه Allow Apps to Request to Track وجود داشت. این گزینه ، اپلیکیشن ها را مجبور به گرفتن اجازه از کاربر برای ردیابی و تبلیغات می کرد. هنگام غیرفعال شدن ، هیچ برنامه ای نمی تواند از شناسه کاربر برای تبلیغ و ردیابی استفاده کند. با این حال ، کاربران می توانند اجازه ردیابی را بدهند که باعث می شود هنگام باز کردن اپلیکیشن، یک اعلان نمایش داده شود.

هنوز مشخص نیست که چرا گزینه App Tracking Transparency برای برخی از کاربران کار نمی کند. اما منابع 9to5Mac ادعا می کنند که این گزینه به طور پیش فرض در دستگاه هایی که دارندگان آنها زیر 18 سال هستند غیرفعال است. همچنین برخی از کاربرانی که بالای 18 سال هم هستند ، با این مشکل رو به رو شده اند. 9to5Mac معتقد است که این مشکل می تواند با تنظیمات حریم خصوصی جداگانه ای به نام Personalized Ads مرتبط باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*