اپل افکت های واقعیت افزوده را به اپلیکیشن Clips اضافه کرد


امید دلیری 9 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل افکت های واقعیت افزوده را به اپلیکیشن Clips اضافه کرد. این شرکت اپلیکیشن ساخت ویدئوی خود را با ویژگی جدید AR Spaces به روز کرده و می گوید این پلتفرم به صورت ماهانه به روزرسانی می شود. چندی پیش اپلیکیشن TikTok هم جلوه ویدئویی AR را برای آیفون های مجهز به سنسور LiDAR منتشر کرد.

ویژگی جذاب

اپل نسخه 3.1  اپلیکیشن Clips را ارائه داده است. این به روزرسانی از لنز LiDAR موجود در آیفون 12Pro و 12ProMax و ​​مدل های 2021 و 2020 آیپد پرو بهره می برد. AR Spaces به کاربران امکان می دهد به راحتی یک اتاق را اسکن کنند. بعد از آن ، یک پیش نمایش زنده از جلوه ها ، نور پویا ، سقوط اشیا و صحنه های زنده دیگر ببینند. برخی از جلوه ها و فیلترهای AR Spaces جدیدی که اضافه شده اند شامل Prism ، Confetti ، Sparkles و Stardust هستند.

این ویژگی در دوربین عقب برای کاربران با مدل های پشتیبانی شده آیفون یا آیپد در دسترس خواهد بود. AR Spaces به ویژگی های تقسیم بندی و انسداد اپل مجهز است. این ویژگی قادر خواهد بود افراد را در ویدئو و جلوه های پروژه در جلو و پشت آنها شناسایی کند. همچنین کاربران می توانند برچسب های متحرک ، برچسب های متنی و شکلک را به AR Spaces خود اضافه کنند. محتوای AR Spaces در اپلیکیشن Clips به راحتی قابل ذخیره سازی و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی می باشند.

علاوه بر اضافه شدن ویژگی جدید AR Spaces ، اپل همچنین اعلام کرد که اپلیکیشن Clips به روزرسانی های ماهانه را دریافت می کند. این به روزرسانی ها شامل اضافه شدن مواردی مثل فیلترها ، عنوان های زنده ، متن ، برچسب ها و پوسترهای مربوط به رویدادهای فصلی و روندهای فرهنگی می باشند. کاربران می توانند اعلان های این اپلیکیشن را روشن کنند. به این ترتیب از در دسترس قرار گرفتن محتوای جدید با خبر می شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*