اپلیکیشن Find My اپل ، حالت رفع اشکال AirTag به صورت مخفی دارد


امید دلیری 18 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Find My اپل ، حالت رفع اشکال AirTag به صورت مخفی دارد. کاربران می توانند هنگام جستجوی AirTag ، اطلاعات توسعه دهنده مخفی را ذکر کنند که در آن جزئیات فنی در مورد نحوه کارکرد ردیابی ذکر شده است.

این خبر بیشتر یک کنجکاوی است ، نه چیزی که بلافاصله برای اکثر کاربران مفید باشد. اما می توان با اپلیکیشن Find My اطلاعات بیشتری از ردیابی AirTag مشاهده کرد. در هر لحظه از زمان ردیابی یا حتی پس از یافتن مورد ، روی نام آن تقریباً پنج بار ضربه بزنید. به این ترتیب نوعی از حالت توسعه دهنده روشن می شود. این حالت مخفی برای اولین بار توسط کاربر وبسایت Reddit به نام cyem مشاهده شد. این حالت مخفی حاوی اطلاعات قابل فهم در مورد جهت و گام است. همچنین جزئیات زیادی وجود دارد که کمتر مشهود است ، به علاوه امکان تغییر هفت اسلایدر در تنظیمات. تغییر دادن اسلایدر برای کسانی با تنظیمات آشنا نیستند توصیه نمی شود.

این حالت مخفی تا زمانی که آن را خاموش نکنید همچنان پایدار است. هر زمان که از اپلیکیشن Find My برای ردیابی AirTag استفاده می کنید ، روشن می ماند. بنابراین به احتمال زیاد تنظیمات تغییر یافته ، تغییر خواهند کرد. برای خاموش کردن این حالت مخفی ، حدوداً پنج بار دیگر روی نام مورد ضربه بزنید تا ناپدید شود. توجه داشته باشید که گرچه این یکی از ویژگی های برنامه Find My است ، اما مختص AirTags است. ظاهراً هیچ معادل دیگری برای ردیابی توسط برنامه وجود ندارد.

اپل AirTag را در رویداد Spring Loaded معرفی کرد. دستگاه ردیابی بلوتوثی که با اتصال به وسایلی مانند کلید و کیف پول برای ردیابی آن ها طراحی شده است. این ردیاب به شما امکان می دهد تا آن را مستقیماً در اپلیکیشن Find My پیدا کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*