اپل در ویدئوی جدیدی به اسم Everyday Experiments ، جلوه های Time Lapse را با آیفون 12 تبلیغ می کند


امید دلیری 19 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل در ویدئوی جدیدی به اسم Everyday Experiments ، جلوه های Time Lapse را با آیفون 12 تبلیغ می کند. غول تکنولوژی ، سری ویدئو های Shot on iPhone را با یک ویدئوی کوتاه به اسم Everyday Experiments ادامه داده است. این ویدئو جلوه های Time Lapse و Slow Motion و Stop Motion را نشان می دهد که با آیفون 12 قابل انجام است.

ویدئوی Everyday Experiments: Full Bloom ، بخشی از مجموعه Shot on iPhone بر روی آیفون 12 می باشد. یک ویدئوی سه دقیقه ای که اپل آن را به عنوان نحوه نگاه به تغییر به روش جدید توصیف می کند. همانند ویدئو های قبلی ، این ویدئوی کوتاه به سه فصل اصلی تقسیم شده است. هر یک از آنها بر جنبه متفاوتی از عکاسی در آیفون تمرکز دارند. هر بخش به شکل یک نمایش و یک آموزش در می آید.

عکس های زیبای گرفته شده توسط Donghoon Jun و James Thornton نشان داده می شوند. در همین حین آن ها به صورت صوتی درباره آنچه می خواستند به دست آورند توضیح می دهند. Donghoon Jun و James Thornton در تمامی ویدئو های Experiments حضور داشته اند. یکی از پروژه هایی که آن ها اخیراً در آن حضور داشته اند ، شامل عکسبرداری از آب و بالن است.

چندی پیش اپل اپل در ویدئوی تبلیغاتی به اسم Fumble ، پوشش سرامیکی آیفون 12 را تبلیغ کرد. غول فناوری با ادامه کمپین تبلیغاتی خود به اسم Relax, it’s iPhone ، ویژگی Ceramic Shield سری آیفون 12 را بار دیگر تبلیغ کرد. علاوه بر این ، اپل ویدئوی تبلیغاتی از AirPods Pro به اسم Jump را منتشر کرد. این ویدئوی تبلیغاتی یک رقصنده را دنبال می کرد. او در حالی که نویزگیر را فعال کرده ، مشغول گوش کردن موسیقی می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*