اپلیکیشن Halide برای آیپد منتشر شد


امید دلیری 29 اردیبهشت 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Halide برای آیپد منتشر شد. این اپلیکیشن معروف دوربین آیفون ، توسط Lux Optics ساخته شده است. اکنون این اپلیکیشن با یک رابط کاربری کاملاً جدید و مناسب برای تبلت ، برای آیپد در دسترس قرار گرفت.

در ماه اکتبر ، شرکت Lux Optics اپلیکیشن Halide که برنامه محبوب عکاسی این شرکت می باشد را دوباره طراحی کرد. Lux Optics این اپلیکیشن را Halide Mark II لقب داد. این به روزرسانی ویژگی های جدیدی از جمله رابط کاربری جدید ، عکس برداری و ویرایش RAW و ابزارهای تجسم جدید را به همراه داشت. اکنون همین اپلیکیشن برای آیپد در دسترس قرار گرقته است. اپلیکیشنی ایده آل برای کسانی که می خواهند از دوربین های جدید قدرتمند موجود در آیپد Pro جدید استفاده کنند.

اپلیکیشن پرطرفدار عکاسی شرکت Lux Optics

شرکت Lux Optics برای آوردن اپلیکیشن Halide به آیپدمجبور شد رابط کاربری را از ابتدا مورد بازبینی قرار دهد. توسعه دهندگان خاطرنشان می کنند که گرفتن عکس با آیپد به آسانی عکس گرفتن با آیفون نیست. دلیل اصلی آن اندازه صفحه نمایش است که خیلی بزرگ است و به راحتی در میدان دید شما جای نمی گیرد. به همین دلیل شرکت Lux Optics ، حالت Pro View را طراحی کرده است. حالتی که منظره یاب را تا وسط صفحه می برد و کوچک می کند و به کاربران امکان می دهد عکس ها را بدون از دست دادن جزئیات در لبه ها بگیرند. فضای اضافی ایجاد شده با کوچک کردن منظره یاب از بین نمی رود. در عوض یک حالت دستی پیشرفته همراه با Histogram ، Waveform و ویژگی های حرفه ای را در خود جای داده است.

شرکت Lux Optics همچنین ویژگی Tech Readout را به اپلیکیشن Halide اضافه کرده است. این ویژگی به صورت محلی مشخصات دوربین ها را بررسی می کند. همچنین به کاربران امکان می دهد مشخصات هر دوربین را مشاهده کنند. نسخه آیپد این اپلیکیشن همچنین به کاربران امکان می دهد تا حالت راست دست و چپ دست را به صورت دلخواه انتخاب کنند. این ویژگی هنگام کار روی دستگاهی که به جای یک دست از دو دست استفاده می شود ، حیاتی می شود. 

اگرچه این اپلیکیشن رایگان نیست ، اما کاربران می توانند به مدت هفت روز آن را امتحان کنند. پس از آن ، کاربران می توانند با هزینه ماهانه 1.99 دلار و سالانه 11.99 دلار اشتراک این اپلیکیشن را خریداری کنند. کاربران همچنین می توانند با هزینه 39.99 دلار ، اشتراک آن را برای همیشه خریداری کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*