اپلیکیشن پارلر به App Store بازگشت


امید دلیری 1 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن پارلر به App Store بازگشت. پس از ماه ها گفتگوی این شرکت با اپل ، به نظر می رسد این دو شرکت به توافق رسیده اند.

اپلیکیشن پارلر با راه حلی توانست به App Store بازگردد. این راه حل ، سانسور محتوای مغایر با دستورالعمل های اپل در مورد اپلیکیشن های تلفن همراه می باشد. Mark Meckler مدیر عامل موقت این رسانه اجتماعی گفت و گوی انجام داده است. او گفته است که این شرکت تلاش کرده است که نگرانی های اپل را بدون به خطر انداختن ماموریت اصلیشان برطرف کند. اساساً این پلت فرم ، محتوا را در iOS سانسور می کند تا اپل را راضی نگه دارد.

Mark Meckler در بیانیه ای به The Verge گفت: هر آنچه در نسخه iOS اپلیکیشن Parler وجود ندارد ، از طریق نسخه های تحت وب و Android قابل دسترسی خواهد بود. این یک پیروزی برای پارلر ، کاربران آن و آزادی بیان است. این اپلیکیشن خود را به عنوان گزینه ای متمرکز بر گفتار آزاد در برابر توییتر یا سایر سایت های رسانه های اجتماعی قرار می دهد. این پلتفرم پس از شورش 6 ژانویه در پایتخت ایالات متحده ، توسط اپل ، گوگل و سایر سیستم عامل های وب ممنوع شد. زیرا این اپلیکیشن برای جلوگیری از محتوای خشونت آمیز که مشوق شورش بود ، به اندازه کافی کار نکرد.

اپل بازگشت اپلیکیشن پارلر به App Store را در ماه آوریل تأیید کرد. این اتفاق پس از رد بازگشت این اپلیکیشن توسط اپل در ماه مارس رخ داد. زمانی که غول فناوری کوپرتینو گفت که پارلر هنوز محتوای قابل اعتراض در سیستم عامل خود دارد. از جمله تصاویر نازی ها و نمادهای برتری طلبان سفید. به گفته پارلر ، نسخه iOS اکنون دارای یک سیستم خودکار است. این سیستم می تواند ضمن حفظ حریم شخصی کاربر ، محتوای خشن یا تحریک کننده را به طور خودکار تشخیص دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*