اپل فروش دسته PlayStation DualSense را آغاز کرد


امید دلیری 1 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل فروش دسته PlayStation DualSense را آغاز کرد. در ماه آوریل پشتیبانی از دسته PlayStation 5 به iOS اضافه شد. اکنون اپل از آغاز این هفته فروش لوازم جانبی را مستقیماً از طریق فروشگاه آنلاین خود آغاز کرد.

اپل ماه گذشته با عرضه iOS 14.5 ، tvOS 14.5 و macOS 11.3 پشتیبانی گسترده ای از دسته های بازی را به سیستم عامل های مختلف خود ارائه داد. در واقع غول فناوری امکان سازگاری دسته PlayStation 5 و Xbox Series X را فراهم کرد. دسته PlayStation DualSense بازی های بومی iOS ، tvOS و macOS را پشتیبانی می کند. علاوه بر آن ، از بازی های PS4 و PS5 از طریق PS Remote Play هم پشتیبانی می کند. این ویژگی به یک اپلیکیشن مستقل و حساب PlayStation Network نیاز دارد.

اپل این هفته DualSense را به سهام آنلاین Apple Store خود اضافه کرده است. این شرکت دسته PlayStation DualSense را با قیمت 69.95 برای فروش قرار داده است. وسایل حمل و نقل فروشگاه اپل در حال حاضر در دسترس نیست. سفارشاتی که امروز ثبت می شوند تا تاریخ 26 May به طور رایگان ارسال می شوند. اپل خاطرنشان کرد که این دسته مجهز به یک باتری داخلی می باشد. بنابراین کاربران می توانند از DualSense بی سیم برای انجام بازی های قابل حمل استفاده کنند.

شارژ کردن این دسته به یک شارژر باتری USB 1.2 دیواری یا پورت استاندارد USB 2.0 یا 3.0 موجود در مک ، PC یا PlayStation 5 نیاز دارد. گیمرها همچنین می توانند از طریق Amazon رنگ سفید این دسته را با قیمت کمی پایینتر 67.74 دلار خریداری کنند. نسخه مشکی رنگ که اخیراً معرفی شد با قیمت 69.95 دلار در دسترس است. علاوه بر آن ، رنگ قرمز هم ذکر شده است اما در حال حاضر در دسترس نیست.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*